dedekam Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Vil denne funke som en spiller kjøpt her til lands? H320 koster ca. 220£ (2400,-) der. Se linken under : Her står det forøvirg : "iriver H320 Lite 20GB MP3 Player with Tuner (SE)" Antar dette er samme modell som finnes på mpx.no osv..tenker på ordene "lite" "(SE)" http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...1678208-2922230 Har en kollega som uke-pendler til UK så han kan kjøpe for meg. Endret 8. april 2005 av dedekam Lenke til kommentar
olaman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Altså først og fremst; Hvis det er en oppladbar spiller kommer du til å få komplikasjoner med tanke på at det er forskjellige strømnett i england og Norge, og for det andre; Norge er jo et ledende land når det gjelder billig elektronikk, så hvorfor ikke sjekke pris i norge? Lenke til kommentar
dedekam Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 jeg sparer over 1000 kroner ved og kjøpe den i england. synes det er en ganske god grunn..eller hva? Lenke til kommentar
olaman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, da skønner jæi dæi! :P Meen, det er da det dilemmaet, kjøper han sånn der, så får du med engelsk 3-pins lader til spilleren, dvs. at du trenger et universaladapter til laderen som gjør at du kan kjøre den på strømnettet i norge, jeg kjøpte nettopp en sånnen, men den er for at jeg kan lade mine ting (Kamera, mp3 og mobil) i england, koster ikke mer enn en hundrelapp. Kanskje det fins sånn i england ogsåå? Lenke til kommentar
dedekam Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 ja det håper jeg inderlig :-) Men han bruker jo sitt AV utstyr både her og i england så han veit nok. Han er en gadget freak så jeg får høre med han. fant spilleren nå til 209£ og det tilsvarer ca. 2300,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå