axxls Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 skjermkorte mitt har i lang tid fungert på minimal ytelse.. det er ett G-force 4 titanium TI 4800 SE jeg har måtta fjerna vifta pga støy å jeg har lagt en 80x80 vifte oppå få å kjøle det ned så det kanskje funker...nå har det gått ca 30 dager siden jeg jore dette... å plutseli en morgen så står skjermen min bare å blinker... jeg prøver å slå på og av flere ganger..men funker ikke...det kommer ett blinkende lys som om den skulle vert i dvalemodus, jeg har prøvd å koble til andre skjermer men akkuratt samme skjer... når jeg slår på pcen kommer en lang pippende lyd etterfulgt av 3 små pipelyder... jeg trodde først att det var cpuen da... jeg bytta om en gammel cpu jeg har liggende.. men akkuratt samme skjer nu også så jeg har ingen anelse... kan noen hjelpe meg ? er det skjermkorte ?? må jeg kjøpe meg nytt skjermkort ?? kom med forslag da... å sei ifra om det e noke info ej he mista eller dokke trenge for å vite ka som e gale plz help me someone Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Trur nok det er skjermkortet som er defekt. Har du prøvd med eit anna skjermkort? Lenke til kommentar
axxls Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 nei hakke skaffa meg noe å teste med enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå