AndersT2 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Her noen erfaringer med den overnevnte nettbutikken? Fikk lyst på LCD skjerm når jeg så jeg fikk igjen en del på skatten, og smaken falt på NEC 1970GX, og de har den 700,- billigere enn komplett. Men har ikke lagt merke til noe om den før, verken negativt eller positivt. (skal gjøre ett lite søk også) EDIT: Forandret pris da 1500,- var uten moms, irriterende at de ikke bruker momsen i den store prisen. Endret 8. april 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja det er utrolig irriterende at webshopper opererer uten MVA i prisene sine. De hadde et fryktelig dårlig firmanavn, men jeg har hverken positive eller negative ting å si om dem. Jeg har en tendens til å styre unna ukjente webshopper. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 hadde alle gjort som deg,da hadde ikke blitt konkurranse i markedet.og du vet hva konsekvensen blir Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Gjorde omtrent samme feil. Trodde jo jeg hadde funnet _det_ kuppet på skjermort. Så så jeg at det var uten moms. Ble dypt skuffet og sværget aldri gå inn på siden dies igjen:p Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Satser de på salg til bedrifter er det vel helt naturlig å operere med priser u/mva vel... Har ikke sett på sidene til megabyte.as, så om dette er tilfellet eller ei, vet jag inte. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 kanskje navnet selv sier litt : Megabyte.ass Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Det er jo ikke vits å rakke ned på webshoppen bare på grunn av at momsen ikke er medregnet, kan hende de har ett eller annet sted å omgjøre det, slik som komplett har. MEN er det noen som faktisk har erfaringer med dem? som har kjøpt noe derifra og har noe å si Lenke til kommentar
trondage Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Med tanke på at de krever organisasjonsnummer, så kan vel alle se at de satser mot bedrifter og ikke private.... Og da er ikke mva. pågrevd å oppgi. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Våre kunder er i dag privatpersoner, store som små bedrifter, skoler og kommuner over hele landet. Endret 9. april 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå