Joachim_F Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Activision har akkurat kunngjort Call of Duty 2, som er under utvikling hos Infinity Ward. Dermed bærer det tilbake til andre verdenskrig igjen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Noen andre som tviler på dette me frihet, og ekte taktikker og sånn?? Synd vi har hørt dette for mange ganger no azzå, men seff for endte gang sier eg bare: det er lov å håpe Er bare det at utviklerene har lovet oss så masse på ww2 fronten det siste året, og sjeldent levd opp til det. Endret 8. april 2005 av Mala Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 det høyres bra ut på papiret, men det spørs om dei klarer å halde det dei lover. men eg gleder meg til spelet. likte 1'a, så eg har store forhåpninger til dette spelet. Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Yess gleder meg allerede! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Håper det blir like bra som 1ern... Lenke til kommentar
Akky Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 1 var utrolig bra, håper 2 ikke blir like lett å gjennomføre Blir artig å se hva de klarer å få til Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 1 var utrolig bra, håper 2 ikke blir like lett å gjennomføre Blir artig å se hva de klarer å få til det stemmer, var litt for raskt å gjennom føre deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 spill nummer 1 var ingenting annet enn en dårlig hollywood film. var nesten slik at man trengte en ekstra cd bare for scriptingen. men for all del, opptil flere ganger var det nå vakkert å se på, men et skikkelig bra spill var det uheldigvis ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Må si at eg likte 1`ern(som ble enda beder me UO pakken) Er jo en grunn til at eg har Cod + UO Men blei litt tamt å spille COD etter BiA må eg si :!: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 CoD ein var ikkje så kjempebra men bra var det. Som så mange andre synes så blei det for mykje scripting. Ja håpar dette utviklarane klarer å gjere det dei lovar og lagar eit bedre spel enn CoD. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har dere sett de screenshot`a som ligger ute på nett? snakker ikkje om de som er scans, mennoe andre eg fant en link til inne på BiA forumet. Det såg flott ut indeed Men er vel ikkje lov å legge ut link her på forumet, så dere får google litt. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jo det er vel lov å legge ut link. Ja har sett på screens men det var til xbox. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har enda ikke prøvd et spill med mer frihet enn Operation Flashpoint, og det byner jo å bli gammelt nå. Håper CoD2 blir bedre enn BiA ihvertfal, tror uansett ikke det skal bli for vanskelig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har enda ikke prøvd et spill med mer frihet enn Operation Flashpoint, og det byner jo å bli gammelt nå. Håper CoD2 blir bedre enn BiA ihvertfal, tror uansett ikke det skal bli for vanskelig. Personlig mener eg det skal litt til for at Cod 2 ska bli bedre enn BiA, etter sistnevnte stille rg høge krav til ett ww2 spill... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Personlig synes jeg Call of Duty var litt bedre enn Brothers in Arms. Kanskje ikke mer realistisk. Men mye mer underholdende. I BiA er det jo nærmest umulig å råke en fiende bare han har 2/3deler av kroppen bak en dekning. Nei, BiA var etter min smak "just another ww2 shooter" Lenke til kommentar
Campari Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Personlig synes jeg Call of Duty var litt bedre enn Brothers in Arms. Kanskje ikke mer realistisk. Men mye mer underholdende. I BiA er det jo nærmest umulig å råke en fiende bare han har 2/3deler av kroppen bak en dekning. Nei, BiA var etter min smak "just another ww2 shooter" Uansett hva du syns om spillet så var det vel det BiA ikke var! Call of Duty er det perfekte eksemplet på at folk kjøper spill fra 2 Verdenskrig selv om det er "just another WW2 shooter". Jeg har ikke så altfor store forventninger til Call of Duty 2. Jeg har gang på gang blitt skuffet over 2 Verdenskrig-fps, selv om feks. BiA har hevet seg mye over det greie førsteinntrykket jeg først fikk. Tror nok Call of Duty vil gå veldig mye i samme terreng som 1'ern. Det er vel egentlig greit nok, (stor frihet, realisme og strategi kan vi få et annet sted) men da må de gjøre noe med AI'en.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kjøp Battlefield 1942 og la dere imponere Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Uansett hva du syns om spillet så var det vel det BiA ikke var! Call of Duty er det perfekte eksemplet på at folk kjøper spill fra 2 Verdenskrig selv om det er "just another WW2 shooter". Sant det, jeg putter nå begge spillene i samme bås, men CoD har det plusset at det har en kjempe morsom multiplayer funksjon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Uansett hva du syns om spillet så var det vel det BiA ikke var! Call of Duty er det perfekte eksemplet på at folk kjøper spill fra 2 Verdenskrig selv om det er "just another WW2 shooter". Sant det, jeg putter nå begge spillene i samme bås, men CoD har det plusset at det har en kjempe morsom multiplayer funksjon Det har du helt rett i, og med united Offensive sitt bidrag så mener eg at Cod kan hevde seg blandt topp kandidatane Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 får håpe call of duty 2 slår bedre til i pro-gaming miljøet, og blir et stort cpl spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg