Reborn Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jg fant netopp ut at jg ikke har kjøpt et nytt spill p uker er det noen som vet om det fines noe bra rpg p markedet ??? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Skal du ha RPG må det vel nesten bli Neverwinter eller Morrowind. Final Fantasy X (PS2) er også et meget bra spill, men ikke akkurat RPG da. Lenke til kommentar
El the Sensei Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Fallout 1 & 2 er fantastiske RPG'er, og de fåes til overkommelige priser der du finner dem. Vanligvis finner du de sammen, ì èn pakning. Grafikken holder ikke mål, men spillbarheten er på topp. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Gå for Neverwinter Nights. Det blir det neste store. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Dungeon Siege er lett å komme inn i, er og ganske kjekt men single playeren kan bli kort om du avhengig :wink: Lenke til kommentar
eught Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 20:41, El the Sensei skrev:Fallout 1 & 2 er fantastiske RPG'er, og de fåes til overkommelige priser der du finner dem. Vanligvis finner du de sammen, ì èn pakning. Grafikken holder ikke mål, men spillbarheten er på topp. følg det rådet! de er verdt hver eneste krone! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Dungen Siege er ganske bra. NWN er også ganske bra da.. Lenke til kommentar
JonnisO Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg vet ikke om du burde kjøpe Dungon Siege. Det er et veldig kort spill. Kjøp NWN Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 NWN! Spilling online kommer til å bli stort i det spillet...single camp'en er på min 60 timer oxo :smile: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 kan jeg kjøre NWN på min pc? 800mhz og TNT2-grafikk. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Frogger er bra... Eller Daikatana :wink: Det er RPG azz...Det ER det... I marinen kan du skaffe deg en venn, i marinen! [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-05 19:05 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Ikke for å bryte inn her, men vær så snill å ikke bruk SMS-språk i topic, er så irriterende å må drive å tolke mange SMS utrykk Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Helt enig! Slutt med det tullinger! *drekke resten av Vodka- flaska* Vi stormer huset til Reborn og drukner katta hans... [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-05 19:41 ] Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 20:41, El the Sensei skrev:Fallout 1 & 2 er fantastiske RPG'er, og de fåes til overkommelige priser der du finner dem. Vanligvis finner du de sammen, ì èn pakning. Grafikken holder ikke mål, men spillbarheten er på topp. Har Fallout liggende her.. du kan få penger av meg hvis du tar de imot, er det mest grusomt kjipe jeg har vert med på.. skulle brennt de på bål. Goebbels' mening! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Liker Goebbel tilfeldigvis RPG`er dårlig eller? Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg er **** ikke noe katte fikk ikke flere av mamma når jeg drepte den første når jeg hvar 5 år =JUST LIKE MICHAL MYERS = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå