Gjøran Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 eller det kan det jo kalles moped siden det er 50cc..det er en Rieju RS2 Matrix, har noen en internett side eller noe der det er trim-sett til den? Takk på forhånd Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ehm, dette er da ikke lett-motorsykkel, den er ikke i NÆRHETEN av en lett-motorsykkel.. Men, til saken.. crash.no mc-deler.no De 2 har nok noe! Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Ehm, dette er da ikke lett-motorsykkel, den er ikke i NÆRHETEN av en lett-motorsykkel.. Men, til saken.. crash.no mc-deler.no De 2 har nok noe! jeg sa jo at du kunne kalle den en moped siden det er bare 50cc men takk uansett Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Ehm, dette er da ikke lett-motorsykkel, den er ikke i NÆRHETEN av en lett-motorsykkel.. Såvidt meg bekjent er det ikke andre krav til lett motorsykkel enn at den skal være mindre enn 125ccm og 11kW/14.75hk, så en 50ccm sykkel som er typegodkjent i EU men har toppfart over 45km/t skal kunne registreres som lett motorsykkel her på berget (sånn rent teoretisk ihvertfall). Så veldig langt unna kan den ikke være. Endret 8. april 2005 av MailMan13 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Ehm, dette er da ikke lett-motorsykkel, den er ikke i NÆRHETEN av en lett-motorsykkel.. Såvidt meg bekjent er det ikke andre krav til lett motorsykkel enn at den skal være mindre enn 125ccm og 11kW/14.75hk, så en 50ccm sykkel som er typegodkjent i EU men har toppfart over 45km/t skal kunne registreres som lett motorsykkel her på berget (sånn rent teoretisk ihvertfall). Så veldig langt unna kan den ikke være. Hm, rent teoretisk ja, men så lenge det er 50ccm motor ( orginalt ) og ramma ikke er forsterket, bremser ikke like bra osv.. Så er det langt ifra en lett sykkel Tenker på ytelse jeg nå altså! Endret 8. april 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 satte nsren min ved siden av en matrix på gamle skolen min, hehehe må si matrixen så stusselig ut hehe akkurat fått meg photobucket Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Går ut i fra at det NOS-merket på sia ikke har mer enn decal-trim å si?? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Går ut i fra at det NOS-merket på sia ikke har mer enn decal-trim å si?? Jeg vil tippe det bare er et klistremerke.. NOS er vel så og si unødvendig på en lett sykkel ;P Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det var det jeg tenkte... Decal-trim er ikke noe gøy Lenke til kommentar
nattaz Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Går ut i fra at det NOS-merket på sia ikke har mer enn decal-trim å si?? Jeg vil tippe det bare er et klistremerke.. NOS er vel så og si unødvendig på en lett sykkel ;P Unødvendig? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det eneste som vil skje er vel at du overoppheter motoren... Har noen gale kompiser som gjorde dette på en PX (sånn gammel scooter) det gikk vilt opp til 140, da sa det pang... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Går ut i fra at det NOS-merket på sia ikke har mer enn decal-trim å si?? Jeg vil tippe det bare er et klistremerke.. NOS er vel så og si unødvendig på en lett sykkel ;P Unødvendig? Ja? Hva skal du med det? Det er dyrt og det blir fort tomt Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Går ut i fra at det NOS-merket på sia ikke har mer enn decal-trim å si?? Jeg vil tippe det bare er et klistremerke.. NOS er vel så og si unødvendig på en lett sykkel ;P Unødvendig? Ja? Hva skal du med det? Det er dyrt og det blir fort tomt *Psssj i 5sek* Så må du gå til tannlegen å fylle opp lystgass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå