Maynard James Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hei, i dag satte jeg i nye deler i pc'n min, et msi neo2 platinum socket 939, amd 64 3500+, og et pov 6800GT, når jeg nå starter, så starter alt i pc'n, viftene går osv, men! det blir ikke noe bilde på skjermen! den er bare svart, og det grønne lyset på den står å blinker. har prøvd med 2 skjermer, og et annent grafikk kort, skjermen er fortsatt svart. Noen tips? Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 satser en femmer på at det er noe med minnet ^^ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Flyttes fra Skjermkort til PC-en fungerer ikke osv. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Har TwinMOS 1gb ram, det er ikke noe pipelyder heller, og speakeren funker. Hvordan skal jeg sette minnet på dette kortet? det er 2 blåe slotter og 2 grønne. det er dëtte kortet Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 hmm, nå starter ikke maskina i det hele tatt, hva er galt =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå