Jtand Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 har en NAD C350 forsterker på 2x60W. Er disse høyttalerne bra til den? http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ho...id=355&rv=2873# Gale 3040 Lenke til kommentar
cavanagh Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Forsterkeren er en flott forsterker til prisen, og det er forsåvidt høytalerne også, men jeg ville nok ha vurdert å legge litt mer penger i høytaleren. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Forsterkeren er en flott forsterker til prisen, og det er forsåvidt høytalerne også, men jeg ville nok ha vurdert å legge litt mer penger i høytaleren. De sier man skal bruke dobbelt så mye penger på forsterker enn høyttalere... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvem sier det? Høyttalerene er den komponenten i et anlegg som har mest å si for lyden. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Men uten power til å dra de syke høytalerene du kanskje har, så er jo vitsen med dyre høytalere borte... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Men uten power til å dra de syke høytalerene du kanskje har, så er jo vitsen med dyre høytalere borte... Hehe, jeg var nesten sikker på at noen ville komme med den kommentaren Det er jo en forutsetning at du har komponenter som matcher hverandre sånn omtrentlig. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Forsterkeren er en flott forsterker til prisen, og det er forsåvidt høytalerne også, men jeg ville nok ha vurdert å legge litt mer penger i høytaleren. Fikk min for 1400,- inkluder en C420 radiotuner med frakt (!) Endret 8. april 2005 av Jtand Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Men uten power til å dra de syke høytalerene du kanskje har, så er jo vitsen med dyre høytalere borte... Hehe, jeg var nesten sikker på at noen ville komme med den kommentaren Det er jo en forutsetning at du har komponenter som matcher hverandre sånn omtrentlig. Regna med at du visste det, men bare sånn for å ikke dytte det bort i et hjørne liksom... Har jo lest en del av innlegga dine, å ser jo at du har nok peil i hvert fall Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Noen som anbefaler Gale 3040 da? Får de for litt over halv pris som nye. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ca halv pris på Gale3040?Du må da betale tilnærmet ingenting.Det kan da ikke være annet enn et bra kjøp. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Men uten power til å dra de syke høytalerene du kanskje har, så er jo vitsen med dyre høytalere borte... Men det er ikke noe vits med en god forsterker hvis ikke du har gode høytalere. Uansett om du er opptatt av lydkvalitet eller power. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det er å finne en bra kombinasjon jeg mente da... Hjleper jo ikke noe med masse watt i høytalerene når du ikke har forsterker som greier å drive det og vice versa... Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det er å finne en bra kombinasjon jeg mente da...Hjleper jo ikke noe med masse watt i høytalerene når du ikke har forsterker som greier å drive det og vice versa... Jeg syns det er viktigere med lydkvalitet enn watt. Men det er vel en smakssak.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå