Gå til innhold

Noen som kan tipse meg om gode kampsport spill?

Anbefalte innlegg

Er på leting etter noen gode kampsportspill for PC, lignende Mortal Combat. (Karate, boksing, o.l.).

Kan noen gi meg noen tips om hva jeg bør kjøpe? Gjerne også eldre titler dersom grafikken/spillbarheten er brukbar.

Spillet må ha mulighet for å spille 2 spillere mot hverandre.

På forhånd takk for alle tips!

Mvh

DemMan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sadly er det ikke sluppet geniale titler som "Tekken 3" for PC...det er en sår mangel på slike spill til PC, men det er kanskje fordi de egner seg så uendelig mye bedre til konsoll kontrollere...og det er kanskje ikke sååå mange som vil kjøpe spillene hvis de i tillegg må kjøpe 1-2 håndkontrollere utenom...

MK2? det var det "beste" av de spilla, kanskje MK4 da? med 3d grafikk?

Lenke til kommentar

Synd at det ikke finnes så mange titler til PC, for jeg har to kontroller lignende PS2 for PC. (Bruker de til FIFA).

Balltre har jeg også, men det bruker jeg til litt mer fredelige sysler :smile:

Lenke til kommentar

Hei

IK+ til commandora var fantastisk bra... Men har jo alltids Budokan til PC da. Er begynt å bli noen år gammelt da, men det er litt av sjarmen. Så var det Kickboxer som var ganske fett. Der man kunne trene seg opp til nye spark og slag. Var et judo spill som var veldig bra også, men det husker jeg ikke navnet på.

Tror ikke det har blitt utgitt noen "realistiske" kampsportspill på PC de siste åra.

Noen som vet hvor man kan laste ned gamle spill, fikk lyst å spille Bodukan.

Lenke til kommentar

Hvorfor begynner du ikke med kampsport selv. Mye kjekkere og mer trim i hele kroppen enn i bare fingene. Det er til å anbefales, Kickboxing er meget kult. Istedenfor å kjøpe cs og andre skytte spill så kjøp deg et paintball-markør isteden for. Da slipper man problemmer med ustabilt strømnett og høy ping eller folk som bruker koder.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-12 23:00, the-king skrev:

Hvorfor begynner du ikke med kampsport selv. Mye kjekkere og mer trim i hele kroppen enn i bare fingene. Det er til å anbefales, Kickboxing er meget kult. Istedenfor å kjøpe cs og andre skytte spill så kjøp deg et paintball-markør isteden for. Da slipper man problemmer med ustabilt strømnett og høy ping eller folk som bruker koder.

her i gården "spiller" vi cs med softguns... har noen hagler, en skikkelig SIG snipersoftgun med scope effektiv på 100m og pistoler og en hytte på ett berg - softgunkrig eller lignende "våpen"krig er jo dritgøy, anbefaler det for alle som ikke har prøvd :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...