PlatinumFlyer Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hun jeg snakket om, hadde kjøpt sine på Stress... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 De har skoene på Arkaden tror jeg. I en butikk som heter Soul elns. Synes å huske at den butikken ble lagt ned, men at den ble gjenåpnet igjen like etter?! Kan jo ta turen bort for å se, ellers kan du jo som sagt besøke Session eller Surfsentrum Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 En på skulen min går med sånne tøfler, sorry for at jeg kaller dem tøfler, men det er prikk like. Dem ser veldig billig ut... Ikke spesielt kule heller, litt hipp hopp style. Men dem har dem sikkert på www.strees.no. Kjøp deg heller Adidas Suprstar, konge sko ;D Deilige å gå med å. Skal kjøpe et par i Polen Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hvor mange på skoeln din må ha slike før det skal bli kult? At ting ser dyrt ut synes jeg bare er tåplig. Ting skal ikke se dyrt ut ting skal se kult og personlig ut! Synes de skoene er drit kule og har lyst på de selv, men fannt ut at broren min har de så får se om jeg gidder "herme" Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Var å kikka litt rundt i byen men fant de bare i svart/rosa på surfsentrum og det gadd jeg ikke. Men fikk kjøpt et par på ebay i dag til ca 450 inkl frakt så da sparte jeg 250 kr i forhold til stress.no der de går for 599 + 100 i frakt. Takk for all hjelpen gleder meg til jeg får dem. (Og du syns om dem ser billige ut driter jeg som sagt i, jeg digger dem) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Urban på oslo s selger de for 499,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå