jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hei jeg har lett litt rubdt på internett og i de lokale butikkene i stavanger etter et par vans classic slip on sko men den eneste plassen jeg finner dem er på stress.no og der har de ikke min størrelse så om noen vet om en alternativ plass å kjøpe dette enten på norske nettbutikker eller i stavanger hadde jeg vert takknemlig! Her er et bilde av skoene Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Gå å spør på JC... De hadde dem der i fjor, spør om de har noen igjen. Ebay er et veldig bra alternativ for sko, søk på modellen og størrelsen, mest sannsynlig får du dem mye billigerere enn i norge, og de aller fleste selger helt nye sko. Bare husk å be selger om å skrive på prisen på pakken så den holder seg under norske tollgrensa. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 kan vel høre med stress om de kan bestille i din størrelse?? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kjøper du fra ebay får du dem garantert til under 600kr inkludert sending, men da må du være oppmerksom på at du slipper unna tollgrensa. Som nevnt, be avsender skrive at prisen på pakken kommer under 200kr så går den glætt gjennom tollen. Snakket med en kamerat som hadde betalt halv pris for et par sendt over ebay. Dyrker ebay Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Artig, jeg så etter de skoene i Oslo i dag, hadde ikke størrelsen. De er tydeligvis plutselig blitt fryyyktelig populære (selv om de har vært på markedet i årevis). Jaja, it's hip to be square. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Herregud, en gother jeg kjenner har gått med sånne i sikkert ett år, om ikke to.. Men det er muligens bare er meg, eller om det er tøft blandt gothere, vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Herregud, en gother jeg kjenner har gått med sånne i sikkert ett år, om ikke to.. Men det er muligens bare er meg, eller om det er tøft blandt gothere, vet ikke jeg.. :bulb: Selges på de "keegeste" butikkene i Bogstadveien. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Godt mulig. Vi snakker om en gother med klesbudsjett helt på linje med alle andre, om ikke høyere... Det er rett og slett bare det at jeg forbinder det med det.. Endret 8. april 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Artig, jeg så etter de skoene i Oslo i dag, hadde ikke størrelsen. De er tydeligvis plutselig blitt fryyyktelig populære (selv om de har vært på markedet i årevis). Jaja, it's hip to be square. Siden du har vært i en butikk du så slike sko kanskje du kan svare på topic hvor de selges Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Aneri kke hva den heter. Men som sagt, de "keege" sjappene i Bogstadveien. Ellers finner du vans sko i maaange butikker. I Oslo har de de garantert på Seasport eller JeanTV. Endret 8. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg må bare spørre.. Hva er keeg? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Vestkantsosselingo for tøft, kult, hippt, stilig, you get my drill. "Geek" stavet baklengs. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Jeg må bare spørre.. Hva er keeg? ... Endret 8. april 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Vestkantsosselingo for tøft, kult, hippt, stilig, you get my drill. "Geek" stavet baklengs. Ah.. utrolig hvor mye man kan lære på dette forumet.. Takk for info Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kjøpte mine på whats up i oslo Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hva skal du med så stygge sko? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Ser ut som tøflene til mormor. Hvor mye koster de (i butikken) ? Endret 9. april 2005 av lodott Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hva skal du med så stygge sko? Sikkert ha de på seg... Prøv på Session, Vans har noen slike sko Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hva skal du med så stygge sko? Når noe er på vei inn er det alltid noen som synes det ser helt jævleig ut helt til det er 100% inn og da synes de det er kult. Men da er det så vanlig at det ikke er kult lengre Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hva skal du med så stygge sko? Ha dem på huet tenkte jeg.. Nei har du ikke noe bedre å komme med enn dette kan du bare la være å bruke tida di på å svare. Personlig driter jeg en milelang marsj hva du og alle andre måtte mene om stilen min. Endret 9. april 2005 av mais Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå