Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt disse skoene?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har lett litt rubdt på internett og i de lokale butikkene i stavanger etter

et par vans classic slip on sko men den eneste plassen jeg finner dem er på stress.no og der har de ikke min størrelse så om noen vet om en alternativ plass å kjøpe dette enten på norske nettbutikker eller i stavanger hadde jeg vert takknemlig!

Her er et bilde av skoene

vans_checker_blk_wh.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå å spør på JC... De hadde dem der i fjor, spør om de har noen igjen.

Ebay er et veldig bra alternativ for sko, søk på modellen og størrelsen, mest sannsynlig får du dem mye billigerere enn i norge, og de aller fleste selger helt nye sko. Bare husk å be selger om å skrive på prisen på pakken så den holder seg under norske tollgrensa.

Lenke til kommentar

Kjøper du fra ebay får du dem garantert til under 600kr inkludert sending, men da må du være oppmerksom på at du slipper unna tollgrensa. Som nevnt, be avsender skrive at prisen på pakken kommer under 200kr så går den glætt gjennom tollen. Snakket med en kamerat som hadde betalt halv pris for et par sendt over ebay. Dyrker ebay :)

Lenke til kommentar
Artig, jeg så etter de skoene i Oslo i dag, hadde ikke størrelsen. De er tydeligvis plutselig blitt fryyyktelig populære (selv om de har vært på markedet i årevis). Jaja, it's hip to be square. :shrug:

Siden du har vært i en butikk du så slike sko kanskje du kan svare på topic hvor de selges :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...