Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Gode Unskyinger får ikke vært på skolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan komme med den eneste unnskyldningen læreren din kommer til å tro på; "Jeg er sløv og lat og fortjener ikke noe annet enn nedsatt"!

Edit: Syns denne tråden passer bedre inn på søppel-forumet, eller kanskje ikke inne her på forumet i det hele tatt!?

Endret av Atanatar
Lenke til kommentar
Du kan jo si at du var til helsesøstra eller tannlegen :p

Funker ikke å si det når du var borte hele dagen.....

Må du oppgi noen grunn for at du var borte hele dagen da? På Videregående så må du bare bekrefte/si i fra at du var borte - du trenger ikke komme med noen grunn!

Men ellers så er det beste å si at du var syk den dagen. Den funker alltid.

Lenke til kommentar
Det er en i klassen min som har tre meldingsbøker.

En som han selv skriver i, en som bestemoren skriver i og en som faren skriver i.

Og til felles har de at ingen av dem er lesbare :p :!:

Uansett, si at du er syk. Da kan de ikke nekte deg i å gå hjem. Og om du har vært borte fra skolen en dag eller to og læreren skulle spørre, så si du var syk. Enkelt og greit. ;)

Lenke til kommentar
Når man må ta med seg underskrift for å dokumentere et fravær, så blir dette normalt glemt av lærere etter en stund, værtfall så vidt jeg kan erfare.

Stemmer det der ja.

Selv tar jeg meg fri en sjelden gang, når jeg rett og slett ikke orker å gå på skolen, og dagen derpå, er det ingen som har merket at jeg har vært borte, eller så har de glemt det(lærerne da).

Har aldri trengt å si noe som helst :p Fant faktisk ut for ganske lenge siden at det å levere melding bare gjør mer skade en nødvendig.

Og ja, det funker på vår skole, har alltid null dager fravær på vitnemålet. Eid :D

Lenke til kommentar
Jeg har vært i begravelse

Den er så bra.

Lærerne kan jo bli litt mistenksomme når du drar den unnskyldninga hver gang... :p

"Jeg har en stor familie" :p

Man må jo variere med unnskyldingene så klart. :yes:

Endret av Fur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...