johnj Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva har skjedd med testforumet nå? Finner ikke 'Testforum' noe sted, men til gjengjeld alle de andre kategoriene. Har riktignok ikke vært inne på en stund, så noe kan ha gått meg hus forbi. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Man må være logget inn for å se den kategorien, stusset litt over den jeg og. Men når vil det nye forumet bli lansert? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 føler meg ekskludert, alene..utenfor "den kule gruppen" Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det er liten aktivitet der nå, til og med jeg er ikke så flink som jeg var før til å finne feil, men føler nå jeg har bidratt mye. Så ohh-noo, bare send Ueland en PM du og spør, han slipper deg sikkert inn . Ingen vet når den nye versjoen slippes. Det er ferdig når det er ferdig . Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det eneste jeg har å utsette på det nye forumet er at det ikke har noe særlig personlig preg, som dette forumet har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå