Ueland Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Det nye forumet vårt nærmer seg ferdigstillelse, og i den sammenheng ønsker vi at noen av dere som bruker dagens forum til daglig skal få teste det, slik at vi kan få luket ut eventuelle problemer som skulle eksistere. De som ønsker og være med å teste systemet må være registrert fra før november 2004, siden nye brukere etter den dato ikke er registrert på testforumet. Ønsker du å være med og teste er det bare å sende meg en PM så vil du få ytterligere informasjon om test-forumet. Ps: login-info skal ikke deles ut til andre personer. Endret 8. april 2005 av Ueland Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har du et ønske om å stress-teste PM-funksjonen på dette forumet kanskje? Kan tenke meg den boksen snart blir veldig, veldig full Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hehe, tenkte det samme. PM sendt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Dette hørtes spennende ut, jeg er gjerne med. (PM sendt... ) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 PM sendt. Her og! me to.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Glem det Endret 8. april 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 PM sendt for en halvtime siden . (Måtte bare ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Dere trenger IKKE å si at dere har sendt PM med mindre dere ikke får svar. Flere unødvendige +1 kommentarer vil bli slettet. Endret 8. april 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hva er egentlig status? Nede over helga? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Tja...jeg har fortsatt ikke klart å komme meg inn en eneste gang. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Vel den delen er fortsatt nede, ser det ut som.... var der inne 2min jeg,før det ble stengt . Og en ting: Dere må huske det passordet som dere hadde før Desemeber, eller før den datoen postene der inne er fra. Det vil si at hvis du skifta passord, eller ba om nytt i Desember, vil du allikevel måtte skrive inn det du hadde før Desember . Men fortvil ikke du kan be om gjenopprettingsmail til nytt passord, (som jeg gjorde, men ikke behøvde siden jeg faktisk klarte huske det ). Men husk da at det blir sendt til e-postadressen du var registrert med før Desember! Er litt surr i om det er November eller Desember, Men ihvertfall rundt den tiden der . Endret 10. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Backupen er fra November 2004, så du må bruke passordet du hadde da, ja. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Backupen er fra November 2004, så du må bruke passordet du hadde da, ja. derfor den ikke finner brukernavnet og passordet mitt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå