bratti Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei, sitter her med at flunkende nytt Minolta Dimage 7i i hånda og skal kjøpe et CompactFlash kort på 256MB. Er det bare å kjøpe det billigste jeg finner uansett om det er type I eller II eller er det noe jeg må tenke på/unngå å kjøpe med tanke på merke ? Regner med at jeg kan benytte samme kort som fungerer med Dimage 7 (?) så hvis noen har en anbefaling ut fra erfaring hadde et vært fint. På forhånd takk E.B [ Denne Melding var redigert av: bratti på 2002-07-05 15:38 ] Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Minolta 7 (den gamle utgaven) var visst ganske kresen på minnekort. Håper ikke 7i er det! Kameraet er forhåpentligvis mitt i morgen, og jeg har noen 128 brikker liggende... ;-p Lenke til kommentar
mandresen Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hei. Har selv en Dimage7i og det er forskjell på både hastighet og om de fungerer med dimage 7i. Selv har jeg et Lexar 256MB 12X kort. Hvis du kjøper et billig kort bør du prøve det først og det er heller ikke så raskt. For å sjekke hastighet og kompabilitet kan du gå inn på linken under for å sjekke en del kort som brukere selv har lagt ut. Gå på linken "Flash card speeds" http://webpages.charter.net/bbiggers/DCExp...l/dimage_7.html Lenke til kommentar
Rune_Reiersen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Bruk SanDisk, Det funker i alt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå