Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

jeg har hatt morpeus nedlasnings program, men har avinstalert det pga , solid peer popup hele tiden. men det hjelpte ikke mye.

har kjørt adaware flere ganger. og hver gang finner den en trojaner og diverse tracere som kommer av solid peer. har norten virus program og den finner ingenting. har microsoft spyware installert og den finner solid peer hele tiden og prøver å fjerne det, men en restart og kjørt internett explorer en gang og alt f**** er tilbake. har funnet en fil med navn "buddy.exe" i windows katalog som kommer tilbake hele tiden. etter en reboot.

Har og vert på en side som har solid peer remover som eg fant på google

det hjalp heller ikke.

er snart på nippen til å legge inn windows på ny pga alt dette tullet.

hadde morpeus i maks 1 time.

NOEN SOM KAN HJELPE?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Kvitt deg med IE, last ned mozilla Firefox

2. Gå på en annen maskin og last ned Mcafee Stinger, en veldig fin liten Standalone Virus Scanner.

3. Bruk Google og finn ut hva "buddy.exe" er og om noen sider har noen idéer og hvordan å få den vekk. Regner med at dette er BonziBuddy som er en liten irriterende hårball av en lilla apekatt som følger med på alle spyware infiserte p2p programmer.

Hvis intet av det øvrige fungerer, gjør følgende:

1. Formater Systempartisjonen og installer OS på nytt.

2. Ta øverste punkt 1.

3. Aldri, og da mener jeg ALDRI last ned et sådan Spyware infisert program som Morpheus, kazaa og lignende igjen!

4. pass på at maskina di til enhver tid er oppdatert både på OS siden og Antivirus siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...