SubtleINC Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 hei, jeg kjøpte meg nylig ett nytt skjermkort.. Point Of View G Force FX 5500, 256 MB, jeg satte det inn i maskina, slo på, og alt så ut til å fungere fin, inntil det kommer opp i XP, "driver not found" på lydkortet.. lydkortet er ett Terratec 7.1 Universe, jeg prøvde å installere driveren på nytt... og midt i prosessen så crasher maskina og starter på nytt... jeg installerte driveren i "Sikkerhets modus".. og da crashet ikke maskina.. men endte opp med en blåskjerm når Windows skulle starte opp.. etter litt om og men fikk jeg Windows til å virke igjen.. "siste innstillinger som virket" men ingen driver i lydkortet.. noen som har en anelse om hva som kan være årsaken til dette? (jeg har prøvd å flytte lydkortet til en annen slot) hjelp? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Bytt PCI-port for lydkortet, kanskje det hjelper... Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Prøv å finne en annen driver til lydkortet. En nyere enn den du har, eventuellt sende mail til Terratec. Lenke til kommentar
SubtleINC Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 jeg har prøvd å bytte slot, Terratec har bare BETA drivere til lydkortet, kan det være at disse 2 komponentene rett å slett bare ikke virker sammen? har sendt mail til Terratec også btw, men har hørt at supporten der ikke er så bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå