Fosco Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei! Jeg har ett Asus A7V266-EX hovedkort med bios versjon 1006. Ser att det kom en ny versjon ( 1009 ) 06.06.02. Så det jeg lurer på er: Hva er nytt? finner ingen informasjon om den nye versjonen. Er det noe jeg kommer til og merke forskjell på? Er det noe poeng i og oppdatere biosen? Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Så lenge du ikkje har problemer med den biosen du har,ogeller skal oppgradere maskinen,så er det ingen grunn til å oppdatere biosen! Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg prøvde meg for første gang å oppdatere BIOS for 4 dager siden, det gikk uten problemer. Du er nødt til å lage en tom boot disk [format a:/s] og legge på aflash.exe som du kjører etter boot. På disken har du lagt inn den nye biosen, kopier den gamle til disketten før du legger inn den nye for sikkerhets skyld. Om BIOS update i det hele tatt er nødvendig må du selv vurdere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå