norpheus Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Heisann! For en stund siden gikk jeg over til Smoothwall pga ClarkConnect var så ufattelig tregt å admin'e (ja, håpløst treg HW på den). Synes alt funker utmerket bortsett fra en funksjon jeg savner fra CC: Det å kunne skrive inn mittdomene.xxx for å feks komme inn på tjenester jeg har på linux boksen bak routern. http://mittdomene.xxx synes jeg var utrolig kjekt. På linux boksen så funker det, når jeg pinger domet mitt kommer jeg rett til boksens ip, men fra hovedpc'en min får jeg min eksterne ip når jeg pinger og kommer ikke lenger.. Med CC kunne jeg skrive inn mittdomene.xxx for å komme inn på tjenester på det lokale nettverket, kommer da seff ann på hvilke porter som er åpne. Feks ssh mittdomene førte meg til linux boksen, samma med ftp://mittdomene.xxx osv.. Jeg aner ikke hva dette heter, og det er sikkert dårlig forlart, men synes det var en utrolig kjekk funksjon. Kan noen hjelpe meg med dette? ihvertfall fortelle lille meg hva dette heter? Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå