Aleksweb Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hei, sitter nå på skolen..., men på 4 av pcene får jeg ikke logget på skolens domene. Noen som vet hva som kan være feil? Tilkoblingen virker helt fint! Her er feilmedlingen jeg får frem: Systemet kan ikke logge på på grunn av følgende feil: Det er en tidsforskjell mellom klienten og serveren Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Noen som har en kommando for å liste alle ip'r? (ikke net view...) Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tror ikke du kan gjøre stort med tidsforskjellen. Der må nok administrator til. Spesielt maskiner i et AD-domene får problemer hvis tidsforskjellen mellom server og klient er for stor. Muligens en "luring" som har stilt om på klokka for å late som om han har sendt inn en oppgave til riktig tid, og glemt å stille tilbake igjen. Eller noe annet feil. Ville sagt fra til IT-drift. Kirikiri Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Kan det være at klokken på serveren og klienten er forskjellig? Det er den ihvertfall , det er lagt inn ett prog som heter illusion som gjør at du ikke kan endre noe.., så admin får nok se på det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 illusion har jeg hørt om. veldig kurrant prog faktisk. Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 illusion har jeg hørt om. veldig kurrant prog faktisk. Har du det? (skulle gjerne prøvd litt hjemme ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå