Marvil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er du allergisk mot noe, og i så fall hva? Alt for mye, samt nok til å bli dimmitert fra militæret. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er du allergisk mot noe, og i så fall hva? Alt for mye, samt nok til å bli dimmitert fra militæret. Hmm, det er ikke nikkel-spenner på militærbeltene vel? Eller obligatorisk hasselnøttspising? Eventuelt sosialist/commie/tigger-spising? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er du allergisk mot noe, og i så fall hva? Alt for mye, samt nok til å bli dimmitert fra militæret. Hmm, det er ikke nikkel-spenner på militærbeltene vel? Eller obligatorisk hasselnøttspising? Eventuelt sosialist/commie/tigger-spising? Hehe, aner ikke, kom aldri så langt. Jeg kom, jeg så, og jeg reiste min vei. Tok vel 17 timer ellerno. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg dæver om jeg får i meg penicilin. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 JO! Man kan være allergisk mot kaldt vann, kanskje ikke på samme måte som vanlig alergi men..... Ikke spør meg åssen det funker. Mora mi har det... Det er ikke allergi i ordets rette betydning, men at enkelte ikke tåler det tviler jeg ikke på. Word. Mas. Og word. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Mot Sitrus frukten "Ugly" Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg er allergisk mot pelsdyr og pollen. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Mot Sitrus frukten "Ugly" Er det ikke en melon som heter det? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Pollen, pelsdyr og melk. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Join the pollen group? :!: Pollen! pollen pollen pollen pollen pollen en eller annen pollen pollen pollen Pollen pollen Pollen Pollen Lenke til kommentar
amarios Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 gresspollen, sommern er et helvete (og jeg som HATER vintern!!) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Eple, plommer, pære, pollen, druer, gress... Det var det jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 tror det er pollen. hver sommer klikker det for øynene mine iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå