audiomur Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg er allergisk mot C25 og CSnerder. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kaldt Vann - Jepp, du leste riktig.. Bader jeg i vann under 18-20 grader, blir jeg svimmel/utslett og kan ( om jeg bader lengere enn 10-15 min, besvime! ).. Ville nok dødd av isbad, det sa ihvertfall hudlegen! Ellers er det bare allergi mot pelsdyr Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Er jævlig allergisk mot Gress- Burot- og Bjørkepollen. Edit: glemte å nevne trance. Endret 8. april 2005 av superseven Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) er litt allergisk mot en type bedøvelse legene gir... edit: muligens også sprit Endret 8. april 2005 av aklla Lenke til kommentar
Timur Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er veldig allergisk mot nøtter, spesielt hasselnøtter. Også allergisk mot hunder, pelsen får øynene til å hovne opp. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Gress pollen Burot pollen Bjørke pollen Nikkel Midd Katt Sånt lim som finnes på plaster og andre ting i den kategorien. Får masse utslett av det, har jeg det på for lenge utvikler det seg til sår. Overrasker meg ikke om jeg har flere som jeg ikke har funnet ut av enda. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg er allergisk mot pollen, CS-geeks, grammatiske skrivefeil og veslevoksne jenter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ikke noe. Er faktisk ingenting som er gale med kroppen. Alt funker jette bra. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Bjørke pollen... Hater denne tiden av året! Gress pollen... I tillegg har jeg fått en liten lapp hvor det står ca. 1000 ting jeg ikke kan/bør spise, men den lappen har jeg nok, eh, mistet... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Trance!!!!! Det er det flere på forumet som er... Trance-allergi er den eneste allergien som er positiv. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ingenting, tror jeg. Eller kanskje litt _svak_ pollenallergi, av og til om våren klør jeg i øynene. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Kaldt Vann - Jepp, du leste riktig.. Bader jeg i vann under 18-20 grader, blir jeg svimmel/utslett og kan ( om jeg bader lengere enn 10-15 min, besvime! ).. Ville nok dødd av isbad, det sa ihvertfall hudlegen! Kan ikke kalles allergi det da vel? Endret 8. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Melk, og en eller annen pollen :S Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Melk, og en eller annen pollen :S Me2. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kaldt Vann - Jepp, du leste riktig.. Bader jeg i vann under 18-20 grader, blir jeg svimmel/utslett og kan ( om jeg bader lengere enn 10-15 min, besvime! ).. Ville nok dødd av isbad, det sa ihvertfall hudlegen! Kan ikke kalles allergi det da vel? Det er vel en slags allergi, vil jeg tro.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Hasselnøtter Nikkel (beltespenner bla inneholder ofte Nikkel. For jenter er det et større problem - øreringer.. Hvis de får lov av foreldrene sine til å gå med ukete ting i ørene da..) Kommunisme Sosialisme Uteliggere og Fattigdom Endret 8. april 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå