Newt32 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Hey! Ja.. topic sier det meste. Er du allergisk mot noe, og i så fall hva? Personlig er jeg ikke allergisk mot noe Endret 8. april 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Selv er jeg ikke alargisk mot annet enn q-tec Men jeg leste på VG? at ryddige folk blir det lettere enn oss rotekopper. For eks når du står opp av senga , er madrassen fuktig. Vi som krøller dyna i en haug ,lar madrassen ligge åpen og tørke og alle "dyr" som finnes i senga dør. Men de som rer opp senga med en gang de står opp , fanger fuktigheten inne i madrassen og "dyrene" lever i beste velbehag. Og disse dyrenes avføring som er ekstremt små partikkler puster man dypt inn i lungene og man utvikkler alergi. Et ekempel som støtter denne forskningen er at i min familie står vi opp og kaster dyna i en haug eller henger den opp til luftign og ingen av foreldrene eller noen av oss 6 barna har allergi av noe slag. Men så flyttet jeg til fosterhjem av div grunner og der er dem NAZI på oppreing av senga hver dag, og ALLE i fam ,2 voksene og 4 barn er alergisk mot det meste. Det samme ser jeg hos en kamerat som ikke rer opp i hans familie (har ikke alergi) og en annen kammerat som må re opp hver dag (som har alergi ) Jeg stoler på denne forskningen EDIT: selvførgelig ikke all alergi Endret 8. april 2005 av War Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 God teori det med sengen. Men dette har nok neppe opprettet all slags allergi. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Allergisk mot nøtter, epler, pærer, kirsebær, kiwi, bjørkepollen og burot...pluss et par til tror jeg, men dem tar jeg som det kommer Lenke til kommentar
zits Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er alergisk mot Largagtil (Legemidel mot angst) Får alle bivirkninger i pakkingsvedlegget ++ er sikker på at jeg dør vis jeg tar dem igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har aldri testet meg for nøyaktig hva jeg er allergisk mot, men gammlingen tror det er pollen og hus-støv.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Jeg er allergisk mot insektbitt/stikk og Bjørkepollen.. (Herlig å ha et gigantisk bjørketre i hagen og vepsebol i veggen ) EDIT: Teite Leif Endret 8. april 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Teite,uinterressante tråder som denne..... Edit : Skirveleif Endret 8. april 2005 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Teite,uniterresante tråder som denne..... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er det ikke nettopp derfor den ligger under søppel? Nei FY MEG! ikke OT nå Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ritalin (Liten versjon av amfetamin, som brukes til ADD/ADHD medisin) Gress Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Allergisk mot pollen, men vet ikke fra hva slags vekster! Endret 9. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Er allergisk mot hunder, gress. pollen, skrivefeil og skolen. Edit. aatttsjooooo skriveleif. Endret 8. april 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Gresspollen, katt, hund, diverse trær, nøtter, peanøtter, latex, støvmidd og en del andre greier som jeg ikke husker. Har og anstregelsesastma og astmaallergi. Endret 8. april 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Jeg har hørt at alergier er oppstått pga. at enkelte mennesker er for renslig.Vi bruker bakterie drepende midler her, og bakteriedrepende midler der. Som dreper viktige bakterier utpå huden, som hjelper med å beskytte kroppen. Noen av disse midlene tærer vel sakte på immunforsvaret. De midlene jeg snakker om er produkter som Zalo, Omo. Oppvask midler, vindus vask osv.. Midler som har høy pH, basiske løsninger. Hvor har du hørt det tullballet fra? Anyway, jeg er allergisk mot: Mange pelsdyr(snakk om hår og flass fra hund, katt mm.) En god del pollenarter Peanøtter i liten grad(driter jeg i merker lite/ingenting) 3/6 typer husstøvmidd En del andre ting som jeg ikke husker Og sist men ikke mins: Fisk! (dog bare en del arter er jeg sikker på(andre er jeg ikke testet for, men jeg lar det passere og sier alle typer fisk jeg ) Endret 8. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er litt allergisk mot hår, og er 110% allergisk mot pollen! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er litt allergisk mot gresspollen og mye allergisk mot muggsopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå