JimDandy Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Har noen en formening om hvilken "lydløs" kjøling jeg bør sette på en slik CPU? Det skal være til en spillserver som skal stå på 24/7 og da er det greit uten et knyst i fra den. Link til CPUen - her står et review av noen som synes den bråker mye, det er derfor jeg spør. Jeg bryr meg ikke om den bråker bare litt heller, bråk er bråk. Vil ikke ha det. Tenkte forresten på å kjøpe dette hovedkortet til den også. Opinions? JimDandy Endret 8. april 2005 av JimDandy Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ikke svar på spm., men; Hva med dette i stedenfor? MD Sempron 2600+ 1.6GHz Socket 754, 128KB, BOXED m/vifte650 MSI K8T NEO-V, K8T800, Socket-754, ATX SATA Raid/ATA, LAN, DDR400, Lyd, AGP8x565 Totalt: 1215 Lenke til kommentar
JimDandy Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Bestillte nå det jeg nevnte øverst. Noen som har tips til silent cooling? Lenke til kommentar
JimDandy Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Fikk satt denne opp i dag og jeg må si at vifte til CPUen er helt fin, lager ikke støy som er et irritasjons moment. Fornøyd jeg Eneste er.. nå er det 3 PCer på kontoret mitt. Er redd jeg er blitt geek! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå