Gå til innhold

hvilke spill har god grafikk?

Anbefalte innlegg

jeg skal låne en rask pc med gf4, 19" skjerm, sb audigy lydkort og litt annet snask, *sleve sikle* hvilket spill er det best grafikk på nå? med link til demo?

vil ikke ha noen lang liste der tetris og minesveiper er sistemann, bare det spillet med best grafikk. virker xbox emulatorer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morrowind

GTA3

NeverWinter Nights

Dette er noe av det beste som er å se på.

Legg spesielt merke til vannet i Morrowind og måten foreksempel båtene i NWN dupper opp og ned i vannet.... Vakkert, fikk nesten tårer i øynene når jeg vasset ut i vannet i morrowind og så at det bølget rundt meg.

Lenke til kommentar

gta3 har jeg til ps2, gidder ikke installere det til pc da. nwn skal jeg teste idag, og er ikke morrowind noe pay and play opplegg?

max payne med high grafikk og aa *sikle sikle*

takk for tips :smile: men er det ikke noe bedre enn mohaa og max payne? er ikke det to gamle spill?

Lenke til kommentar

Greia med Max Payne var vel at de brukte mye foto teknologi for å lage det de har lagd som etter min mening ble alt for firkantet. Ikke misforstå, jeg elsker spillet(særlig med kung fu mod). Morrowind og NWN er mye lenger fremme grafisk enn Max Payne fordi de bruker all den nye teknologien på Grafikkortene ordentlig. Skyggene i disse to spillene er foreksempel helt eksepsjonelle. Går du med en fakkel i hånden vil skyggene dine forandre seg i henhold til den.

Morrowind er ikke pay and play, det er ikke engang multiplayer.

Lenke til kommentar

Grafisk sett vil jeg si at Morrowind skårer høyt, selvom animasjonene er ræva, for å si det mildt. Ellers er SOF 2 en høydare med jungelbrettet. Det kan du laste ned fra fileplanet. Men du må sikkert vente et par år da :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-04 13:44, El_PoLLa skrev:

er the sum of all fears bra? ganske nytt...

Absolutt et bra spill! Bruker jo GR sin grafikkengine da, men absolutt bra grafikk!

(Liker faktisk SOAF bedre enn GR...siden det er mer R6-aktig :wink: )

Andre spill med bra grafikk:

-Jedi Knight 2

-SOFII

-Comanche 4

Litt forskjellige typer spill...pick ur poison...

EDIT: Etter og ha sett 2 minutter av America's Army: Recon, kan jeg også anbefale spillet, pga grafikk iallefall.

comp2.gif

History admires the wise, but it elevates the brave.

[ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-07-04 17:24 ]

Lenke til kommentar

Jeg har et annet forslag. Spillet er kanskje halvannet år gammelt, men grafikken er fortsatt vanvittig, selv om den ikke lenger er den beste. Jeg snakker om Sacrifice. Men selv om grafikken er super, så synes ikke jeg det var noe spesielt bra. Altfor vanskelig, så jeg ga fort opp.

Et annet spill er Giants: Citizen Kabuto. Drittspill, men flott grafikk.

Så må vi heller ikke glemme Dungeon Siege, som har spektakulær grafikk. Nå har ikke jeg sett Morrowind ennå, men skjermbildene sier sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...