El_PoLLa Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 jeg skal låne en rask pc med gf4, 19" skjerm, sb audigy lydkort og litt annet snask, *sleve sikle* hvilket spill er det best grafikk på nå? med link til demo? vil ikke ha noen lang liste der tetris og minesveiper er sistemann, bare det spillet med best grafikk. virker xbox emulatorer? Lenke til kommentar
Danderfluff Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Gran Theft Auto 3 og Medal Of Honor er exempler på noe av den beste grafikken til pc. Lenke til kommentar
FatFreddy Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Morrowind GTA3 NeverWinter Nights Dette er noe av det beste som er å se på. Legg spesielt merke til vannet i Morrowind og måten foreksempel båtene i NWN dupper opp og ned i vannet.... Vakkert, fikk nesten tårer i øynene når jeg vasset ut i vannet i morrowind og så at det bølget rundt meg. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Har ikke prøvd nwn og morrowind, men Max Payne er fremdeles det peneste spillet jeg har sett grafisk. Jeg synes det er mye bedre enn Medal of Honour! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 gta3 har jeg til ps2, gidder ikke installere det til pc da. nwn skal jeg teste idag, og er ikke morrowind noe pay and play opplegg? max payne med high grafikk og aa *sikle sikle* takk for tips :smile: men er det ikke noe bedre enn mohaa og max payne? er ikke det to gamle spill? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 er the sum of all fears bra? ganske nytt... Lenke til kommentar
FatFreddy Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Greia med Max Payne var vel at de brukte mye foto teknologi for å lage det de har lagd som etter min mening ble alt for firkantet. Ikke misforstå, jeg elsker spillet(særlig med kung fu mod). Morrowind og NWN er mye lenger fremme grafisk enn Max Payne fordi de bruker all den nye teknologien på Grafikkortene ordentlig. Skyggene i disse to spillene er foreksempel helt eksepsjonelle. Går du med en fakkel i hånden vil skyggene dine forandre seg i henhold til den. Morrowind er ikke pay and play, det er ikke engang multiplayer. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 ok, finnes det en demo av morrowind? kungfu modden er dritbra, jeg har v2.0, vet du om det er komt noen etter den? Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Grafisk sett vil jeg si at Morrowind skårer høyt, selvom animasjonene er ræva, for å si det mildt. Ellers er SOF 2 en høydare med jungelbrettet. Det kan du laste ned fra fileplanet. Men du må sikkert vente et par år da Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 du burde absolutt prøve morrowind, med et GF4 kort får de sinnsyke bra effekten, spesielt vannet (elver og havet) er helt rått med et GF4 kort Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 13:44, El_PoLLa skrev:er the sum of all fears bra? ganske nytt... Absolutt et bra spill! Bruker jo GR sin grafikkengine da, men absolutt bra grafikk! (Liker faktisk SOAF bedre enn GR...siden det er mer R6-aktig :wink: ) Andre spill med bra grafikk: -Jedi Knight 2 -SOFII -Comanche 4 Litt forskjellige typer spill...pick ur poison... EDIT: Etter og ha sett 2 minutter av America's Army: Recon, kan jeg også anbefale spillet, pga grafikk iallefall. _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-07-04 17:24 ] Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Måtte bare slenge meg på hyllinga av Kung Fu- modden! "-developer" og unlimited bullet- time og Kung Fu mod...Utrolig digg! Men Kung Fu + Olabukse = bra mix? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 buuu, max payne virker ikke, og jeg får ikke brukt opengl i cs. could not resolve server error og i max payne så kommer jeg inn i spillet men går ut i windows når jeg starter new game eller tutorial. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Last ned nye drivere til skjermkortet Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 rtcw har bra grafikk, men er enkel å kjøre.(ikke på høyer oppløsning, men max detaljer + 800X600 klarer gf2mx) alikevel: http://www.itavisen.no/art/1293429.html mange bra der. (bare ikke de med :sad: og :|, de med ingenting er tvilsomme ) Lenke til kommentar
El the Sensei Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg har et annet forslag. Spillet er kanskje halvannet år gammelt, men grafikken er fortsatt vanvittig, selv om den ikke lenger er den beste. Jeg snakker om Sacrifice. Men selv om grafikken er super, så synes ikke jeg det var noe spesielt bra. Altfor vanskelig, så jeg ga fort opp. Et annet spill er Giants: Citizen Kabuto. Drittspill, men flott grafikk. Så må vi heller ikke glemme Dungeon Siege, som har spektakulær grafikk. Nå har ikke jeg sett Morrowind ennå, men skjermbildene sier sitt. Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Kung Fu-mod? Høres kult ut =) Hva gjør den? Og hvor kan jeg finne den? Lenke til kommentar
x-box the king Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 no one live foreve har drit bra grafikk. prøv det . hilsen / / /bo/ Lenke til kommentar
x-box the king Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 no one live foreve har drit bra grafikk. prøv det . hilsen / / /bo/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå