karinaas Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jamba saksøkes Den tyske ringetone og innholds-leverandøren Jamba saksøkes nå for angivelig å ha lurt unge brukere til å betale for dyre tekstmeldinger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
voice- Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Skulle bare mangle. Enhver bedrift som legger lyd på flash-reklamene sine fortjener å bli saksøkt. Jeg venter bare på at han som sto bak lyden "di-ding-ding-ding-di-di-ding-ding-ding-di-ding-ding-ram-ram-ram" skal saksøke. Jeg hørte den ihvertfall lenge før Jamba kjørte den som sitt flaggskip... Lenke til kommentar
sveinar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ja helt enig! de folka må ha blitt støggrik på abo'sene sine! tror ikke noen i det ganske land har fått med seg info'en underst på sia første gang man ser reklamen. trust me, plenty folk som har blitt lura! Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Haha! In your face, Jamba! Edit: BTW, det jeg alltid har lurt på med sånne "artikkeltråder", er, hvorfor linker trådstarter alltid 2 ganger til samme tingen? Endret 8. april 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 HAHAHAHA Kose seg bigtime! Kankje vi slipper den superirriterende reklama i den nermeste fremmtid da Jamba er værre enn virus, spam, spyware og adware til sammen Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Gode nyheter for alle med kontantkort Lenke til kommentar
Werable Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tror ikke at slike tjenester som Jamba tilbyr vil vare særlig mye lenger. Flere og flere mobiler bruker jo MP3er som ringetone. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 YES! YES! IN YOUR FACE JAMBA!! :!: :!: Haha!! Eneste bra de har kommet opp med er den frosketingen! Og den er laget av en svenske og har vært på internett dritlenge! Sweety my ass! De går nok ikke bankerott med det første, men de søte tider kommer.... Argh... 10 min. reklamepause med 9 min. jamba på Mtv er dritt!! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 da jeg var i tyskland (cebit), satt jeg på hotellrommet og så på MTV. dette var det verste jeg noen gang har sett, 10 jamba reklamer etter hverandre!!! og på tysk så klart helt kaos Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg er nok ikke særlig positivt innstilt til Jamba, men ærlig talt så ligger litt av problemet i at folk lar seg 'lure'. Det jeg klager på er at de plager vettet av meg med sine plagsomme "data lager lyd" reklamer. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Dette var egentlig på tide. Er utrolig lei teite sanger, lange reklamer og folk som klager over å ha mista 30 og 60kr etter å ha bestilt én ringetone. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg hater de irriterende reklamene til jamba på MTV. De fortjener å bli sksøkt for å ødelegge tv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 da jeg var i tyskland (cebit), satt jeg på hotellrommet og så på MTV. dette var det verste jeg noen gang har sett, 10 jamba reklamer etter hverandre!!! og på tysk så klart helt kaos Åh..jeg gremmes. Var 1 uke i spania..og der var det seff tysk tv. Mr Chaos (dansende djevel som sang figaro), en jævla rappende kanin, diverse logoer, spill og så videre og så videre i ørten ganger reprise hver eneste reklame! HAT! Lenke til kommentar
oddity Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Skulle bare mangle. Enhver bedrift som legger lyd på flash-reklamene sine fortjener å bli saksøkt.Jeg venter bare på at han som sto bak lyden "di-ding-ding-ding-di-di-ding-ding-ding-di-ding-ding-ram-ram-ram" skal saksøke. Jeg hørte den ihvertfall lenge før Jamba kjørte den som sitt flaggskip... Hehe, han som putta den i tv-reklamen burde i hvertfall saksøkes for trakkasering! Hørte også den for lenge siden. Jeg fikk et tlf. nummer på sms der man kunne ringe og høre den på en telefonsvarer-ting. Da kunne du i hvertfall bare legge på når du gikk lei, og aldri trenge å høre den igjen! Lenke til kommentar
morra Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 For meg kan de godt gå konk Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er det virkelig kun Remerser av dem som har postet i denne tråden som har litt vett om saken her? Jeg er i allefall helt enig. Dette er lettlurte brukere som ikke sjekker hva de faktisk bestiller og de kan egentlig bare takke seg selv. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er det virkelig kun Remerser av dem som har postet i denne tråden som har litt vett om saken her? Jeg er i allefall helt enig. Dette er lettlurte brukere som ikke sjekker hva de faktisk bestiller og de kan egentlig bare takke seg selv. Det er greit nok, men de irriterende reklamene og lydene overalt, syns det er det som er ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg