SnowDOG_ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hei er det noen som fulger med på reality showet The ultimate fighter? Haha den er ganske så konge og faktisk det beste av reality eg har sett på ever tror eg. Det er om en haug med kampsport folk som skal bli trent av Chuck lidell og Randi Coutoure der de fighter og lærer teknikker for å så prøve å bli en av 2 som blir plukket ut og får være med i selveste UFC. Helt rått! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har sett en episode av serien. Morsomt. Har sett endel på UFC de siste årene. Man blir litt "hekta". Får du inn serien på TV her i Norge eller har du kommet over den et annet sted? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Hektet på alt som har med MMA å gjøre ja. Eg har nok "kommet over" den ja. Edit: Eg skulle liksom ha gått og lagt meg for lenge siden men har sett de 3 første episodene nå og klarer ikke å stoppe. Tenkte å gå en tur med hunden så se en til og legge meg. Endret 8. april 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hektet på alt som har med MMA å gjøre ja. Da kan jeg anbefale pride og K2. K2 går forresten på Eurosport. Jeg har også "kommet over" mye MMA. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 K1 mener du? Forresten vi har egen tråd om MMA: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377117 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg kan ikke noe for det. Syns UFC er småkjedelig. Da vil jeg heller se standard Mui-Thai eller British Open. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 K1 mener du? K2 er vel et fjell, så K1 høres nok bedre ut. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 sett alle episodene, Finale runde 1 kommer nå på søndag kl 9 ute, ja dær hvor dere vet så i finale runde 2 skal light heavyweight slosse og etter det skal randy couture og chuch liddel slosse, gleder meg som en unge Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Åhh. NICE! Så 4 episoder i strekk igår men idag tror eg skal se alle eg har og det er til episode 11 tror eg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvor går dette programmet hen? *vil se* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 gikk på spike, men har sluttet nå. Sessong 2 begynner på snart, det er bare å melde seg på Goophy ^^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Neh, ville aldri gått UFC uansett. Er udugelig når det går ned på bakken. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ossn trener man streetfighting style? på noen fightere i UFC på stylen dems står det f.eks: Judo, Streetfighting wtf? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Så et program for ikke så lenge siden som het "Mind, Body and Kick Ass Moves"... Går på Discovery. Der er heftig rått!! Endret 21. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Er vel programmet til Chris Crudelli det? Am I right? Aldri fått sett på. Endret 21. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har ikke sett på det (enda) vilken kanal går det på og når klokka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå