Gnuen Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Heisan Har eit aldrig så lite problem med office xp etter eg instalerte får eg opp ein feil melding når eg er på web sider. Feil meldingen er : Det har oppstått ein kjørefase feil vil du feilsøke. da har du 2 valg ja eller nei samme ka du trykker skjer ikke noe har ellers win xp pro instalert noen som hvet hva dette er? er rimlig lei av og trykke nei nå :sad: Gnuen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Her ser man en alvorlig ulempe med å bruke programmer som er oversatt til norsk. "Kjørefase" - hva søren er nå det, høres mer ut som et begrep som brukes hos NSB. Og det hjelper vel ikke stort å søke på Google. Beklager at jeg ikke har noe hjelp på problemet. Du har muligens en konflikt med et annet program. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Det er Internet Explorer som forårsaker feilen...gå inn på egenskaper til IE og deaktiver feilsøking i skript. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå