henthorv Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er det noen her som har god erfaring med redigering av video, finnes det i det heletatt et programm som er stabilt å godt å bruke, har pinnacle 9.0 + oppgrad. Ikke helt fornøyd. Har en AMD 64 3000+ 1 gig. minne er det bra nok..... Lenke til kommentar
chma Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Avid, Pinnacle(ikke studio, men Liquid) og Adobe...dette finnes det flere tråder om... Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Med den formuleringen av spørsmålet, får du ikke mye ut av denne tråden. Det har, som nevnt av chma, vært en del tråder om dette. Prøv å uttrykke hva du trenger, hvorfor osv., så blir det lettere for andre brukere å anbefale den rette programvaren for deg. "Best" kan være så mangt, og er ikke et egnet adjektiv i slike spørsmål. Lenke til kommentar
Hobbyfotografen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Når jeg kjøpte meg ny PC i fjor høst, fortalte jeg at jeg kom til å bruke den mest til redigering. Selgeren sa da at jeg måtte gå for Pentium 4 og minst 1Gb RAM. Bruker selv Studio 9 og har sjelden problemmer med at det henger seg. Kan kanskje være noe i det selgeren sa.. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Last ned Sony Vegas. Nei, ikke piratkopi.. fyfy, den ligger ute som 30dagers prøveversjon hos sony. Lenke til kommentar
andm Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har gjennomført alt mitt redigeringsarbeid uten noen form for krasj eller problemer. Dette har vært utført på en datamaskin med mye lavere ytelse enn det dere oppgir, så dette skal strengt tatt ikke ha fryktelig mye å si for stabilitet. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har redigert film med en p3 med 512ram uten problem. Men det har vel en del å si hvordan formen på systemet ditt er utenom. Hvis du kjører andre programmer i bakgrunnen vil dette også spise godt av systemresursene dine. Lenke til kommentar
andm Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Dobbeltpost Endret 10. april 2005 av Ostekjeks Lenke til kommentar
andm Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har også opplevd å måtte tildele maskinen mer "tildelt minne", ettersom redigeringsprosessen krevde flere GB når jeg brukte en del effekter med sanntidsforhåndsvisning. Det er, med andre ord, ganske nødvendig og lukke alle unødvendige prosesser, og selvsagt logge av andre brukere på maskinen, dersom dette er tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå