Gå til innhold

Hvilke programmer er best

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har god erfaring med redigering av video, finnes det i det heletatt et programm som er stabilt å godt å bruke, har pinnacle 9.0 + oppgrad. Ikke helt fornøyd. Har en AMD 64 3000+ 1 gig. minne er det bra nok.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med den formuleringen av spørsmålet, får du ikke mye ut av denne tråden. Det har, som nevnt av chma, vært en del tråder om dette. Prøv å uttrykke hva du trenger, hvorfor osv., så blir det lettere for andre brukere å anbefale den rette programvaren for deg. "Best" kan være så mangt, og er ikke et egnet adjektiv i slike spørsmål.

Lenke til kommentar

Jeg har gjennomført alt mitt redigeringsarbeid uten noen form for krasj eller problemer. Dette har vært utført på en datamaskin med mye lavere ytelse enn det dere oppgir, så dette skal strengt tatt ikke ha fryktelig mye å si for stabilitet.

Lenke til kommentar

Jeg har redigert film med en p3 med 512ram uten problem. Men det har vel en del å si hvordan formen på systemet ditt er utenom.

Hvis du kjører andre programmer i bakgrunnen vil dette også spise godt av systemresursene dine.

Lenke til kommentar

Jeg har også opplevd å måtte tildele maskinen mer "tildelt minne", ettersom redigeringsprosessen krevde flere GB når jeg brukte en del effekter med sanntidsforhåndsvisning. Det er, med andre ord, ganske nødvendig og lukke alle unødvendige prosesser, og selvsagt logge av andre brukere på maskinen, dersom dette er tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...