Post_Mortem Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 `Jeg lurer på om maskinen blir tregere når man bruker dualscreen, eller om det går utover ytelsen til skjermkortet. (har koplet begge skjermene til mitt x800pro kort) Tenkte på å spille spill på primærskjerm og ha msn, internett etc på sekundærskjermen.... Noen som vet om dette tar mye systemressurser? Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg kjører samme oppsett, men har ikke merket noe til at det krever spesielt mer. Det kommer da selvfølgelig ann på hvilke programmer du kjører i bakgrunnen mens du spiller, men msn funker helt greit. Også spilling av mp3 og surfing, det stjeler ikke allverden av resurser. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Okei. Takk for svar Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg merker at den blir tregere i spessielt krevende spill sånn som Doom og HL2, men utenom det så er det ikke no merkbart... Post nr. 1000... Wee, nå er jeg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå