Dredog Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har et problem, har et par filer på pc'n som jeg ikke får sletta...den ene er bin-fil, og den andre er står xvid-ggt på. Jeg får ikke sletta dem, og det irriterer meg... Fåår bare beskjed om at jeg ikke får tilgang og sånn. Har prøvd en fil som heter avifix, men det hjalp ikke. Noen som har noe forslag? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Du har selvsagt restartet maskinen og gått direkte til fila.. Du har slevsagt dismounted bin fila.. Vet ikke om dette problemet fortsatt oppstår, men muligens.. http://www.tweakxp.com/article139607.aspx Lenke til kommentar
Cool Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Da må du starte maskina i sikkerhetsmodus for og få slettet den, er noe bug et sted. Lenke til kommentar
Dredog Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Prøv Who lock me? Har fått bort den ene fila ved å starte pc'n opp i sikkerhets modus, men bin-fila får jeg ikke bort. Har testa den derre WhoLockedMe..den får jeg ikke til å fungere..skjer lissom ikke noe... Hmm...Åssen bruker en den da? Lenke til kommentar
pxp.no Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 du kan selvfølgelig forsøke å ta dette fra "dos", har du winXP, kan du velge å starte i sikkermodus med kun kommandolinje... Du må da først vite hvor filen er (mappestruktur) så er det "bare" å skrive inn; cd\ <enter> d: <enter....eller navnet på disken filen ligger> cd <mellomrom + skriv inn mappestrukturen. f.eks download/filmer> del <mellomrom+navnet på filen, når du er i riktig mappe> så svare J når den spør om den skal slette fila... Pål K. Lenke til kommentar
Dredog Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 du kan selvfølgelig forsøke å ta dette fra "dos", har du winXP, kan du velge å starte i sikkermodus med kun kommandolinje... Du må da først vite hvor filen er (mappestruktur) så er det "bare" å skrive inn; cd\ <enter> d: <enter....eller navnet på disken filen ligger> cd <mellomrom + skriv inn mappestrukturen. f.eks download/filmer> del <mellomrom+navnet på filen, når du er i riktig mappe> så svare J når den spør om den skal slette fila... Pål K. Takk, det skal jeg teste ut Lenke til kommentar
moray Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Du kan også prøve å slette den i gjennom Nero Burning Rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå