Veitafan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hei! En kompis skal snart kjøpe seg noen nye komponenter. Jeg er bekymeret for at han ikke får nokk strøm de nye komponentene. Dette skal han kjøpe (som er relevant i forhold til strømforbruk):gfx: XFX GeForce 6600GT 128MB GDDR3 PCI-Express, Extreme Gamers Ed., Retailram: Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched ValueRAM 512MBNEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)hk: EPoX EP-9NPAJ, nForce4, Socket-939 ATX, 4xSATA/ATA, GbLAN, DDR, PCI-Ex16cpu: AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939, 512KB,Han har en ide harddisk. Han har en "noname" psu på 300W Holder dette? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nope! Tror nok ikke den er sterk nok den noname PSU der. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 For å si det sånn: Han har ikke den der nonamen lenge..! Finns mange billige og bra PSU'er der ute..! F/S, NorhtQ og bZerk er noe av de beste jeg har prøvd vertfall... Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Joda, kan holde. Men hvorfor ikke kjøpe nytt i samme sleng. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Joda, kan holde. Men hvorfor ikke kjøpe nytt i samme sleng. Han vil bruke minst mulig penger. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det er mulig at det går, men PCen kan bli ustabil og dersom den ikke greier å levere nok strøm er nok ikke det så bra for PCen. Dersom han har stort kabinett kan han eventuelt sette en annen PSU inni. Men det letteste er å kjøpe en ny PSU, det er dyrere å kjøpe nytt dersom alt er ødelagt Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg tro faktisk det vil gå, men ikke være det meste stabile. Det kan funke fint, men den kan være av dårlig kvalitet. Men en større PSU hadde vært å anbefale! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det vil helt klart gå bra. Mitt system, krever mindre. Men det skal gå på 230w. Har en 500w. Helt Unødig. Men når man legger i så mye cash, så kan man legge i 500lapp til. Be han kjøpe seg Mist 500w, skal visst være utrolig bra, og ikke minst stille. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kan nok muligens holde, men det er store sjanser for at den må kjøre på full guffe hele tiden, noe som gjør at det utviklies mer varme og da eventuelt mer støy dersom viftene er tempratur regulert! Det kan også hende at det blir litt ufrivillige reboots i ny og ne, men det er størst sjans for at den er for liten vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå