Gå til innhold

Hvor mange nye servere kommer det den 15.?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at det bare er noen high populated servere som sliter med overload... Er det forskjellig utstyr på forskjellige servere eller?

 

Jeg spiller f.eks. på "Skullcrusher" (3. høyest befolkningstall i europa) som har 14562 spillere og der er det null problemer og så har vi den beryktede "Burning Blade" med "bare" 14,415 spillere og der er det jo tydeligvis problemer hele tiden.

Lenke til kommentar
Merkelig at det bare er noen high populated servere som sliter med overload... Er det forskjellig utstyr på forskjellige servere eller?

 

Jeg spiller f.eks. på "Skullcrusher" (3. høyest befolkningstall i europa) som har 14562 spillere og der er det null problemer og så har vi den beryktede "Burning Blade" med "bare" 14,415 spillere og der er det jo tydeligvis problemer hele tiden.

Tror kanskje det er fordi Burning Blade ble den "uoffisielle" norske serveren, da flest nordmenn spiller der, og følgelig henger på forumet her, hvor de klager når serveren er nede. Mens andre servere sliter like mye, men det blir da klagd på danske eller svenske eller younameit forum.

 

Dette er kun en personlig påstand fra min side, så ikke flame meg hvis det er feil ;)

Lenke til kommentar

Det census gjør er å systematisk finne alle spillerne som er pålogget på den siden du selv er, på det tidspunktet du kjører census.

Altså /who til den har funnet alle spillerne. Den registrere alt du får opp av info på en vanlig /who og kjører det sammen til en stor database som legger sammen alle som har kjørt census på serveren. Har en spiller blitt regga av cesus 2 ganger blir bare profilen oppdatert.

Dvs. de tallene er rimelig nøyaktige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...