j_j Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Som nevnt i emne tittelen så vil jeg vite hvilket chipset har kommet best ut i test og hvilket tester, også vil jeg ha en anbefaling på den/de beste hovedkorte(ne) fra det chipsetet. Må ha det fort! har lagt inn en bestilling på en Asus K8N-E Deluxe kanskje jeg rekker å bytte Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvorfor kan ikke du gjør som de fleste her og lete selv etter tester? Hvis du gjør det så vet du hva du får, og du selv vet best om hva du er ute etter. Å sitte i stolen som en sløving og be andre lete opp tester er.. ja.. helt på jordet. Bruk musen din å let etter tester selv! Lenke til kommentar
j_j Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hvis du kunne lese så sto det i posten at jeg har allerede bestilt et hovedkort og vurderer å bytte. Jeg bruker god tid på å lese tester minimum 2-3 dager og så mye tid har jeg ikke nå fordi jeg må muligens avbestille HK-en imorgen tidlig. Det er heller ikke snakk om å be andre å lete for meg, meningen er at noen der ute har sikkert lest mange av de testene og vet hvilket chipset som har scoret best og kan formidle det vidre til meg. OK? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 nForce4 SLI/Ultra. Lenke til kommentar
j_j Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 nForce4 SLI/Ultra. Da er jeg på rett spor, holder på å lese omtale av Asus A8N-SLI Premium som er nForce 4 Ultra basert men den er dyr Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 nForce4 SLI/Ultra. Da er jeg på rett spor, holder på å lese omtale av Asus A8N-SLI Premium som er nForce 4 Ultra basert men den er dyr Du er nok ikke helt på rett spor... ASUS A8N-SLI Premium er basert på nForce 4 SLI, ikke Ultra Det er tre versjoner av A8N-SLI, vanlig, Deluxe og Premium... Lenke til kommentar
j_j Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Raptor' date='07/04/2005 : 23:31'] Du er nok ikke helt på rett spor... ASUS A8N-SLI Premium er basert på nForce 4 SLI, ikke Ultra Det er tre versjoner av A8N-SLI, vanlig, Deluxe og Premium... Jeg leste det på tomshardware og der står det at chipsettet er Nvidia nForce 4 Ultra http://www.tomshardware.com/motherboard/20...3/index-02.html Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Hovedkort for klokking DFi Lanparty NF4 hovedkortene. http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...4&g2=268&g3=454 Disse har kommet meget bra ut av tester. Har selv UT NF4 kortet og er strålende fornøyd. Edit : Går ut ifra at du vet at dette er PCIe hovedkort og at du må ha nytt skjermkort hvis ditt gamle er ett AGP skjermkort Endret 8. april 2005 av lock-aze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå