Shibiz Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg har just skaffet meg en: Creative Inspire T2900 Lydkort: Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk Jeg kjøte PC høytalerne med en splitter ny pc. Når jeg kobler alt til lydkortet så skurrer høytalerne. Jeg hører lyden litt med den er såppas lav og skurringa er høyere. Fikk kameraten min fra IKT til og komme og se på det og han så på det i ca 30 minm, og kunne ikke forstå hvorfor det var sånn.. Jeg ga opp til slutt, men er det noen som vet hva det kan skyldes? Endret 7. april 2005 av Shahab Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Ingen som vet hva det kan skyldes? >.< Lenke til kommentar
Legion Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Mute AUX, phone, pc speaker, mic og whatnot. i det minste for å utelukke disse som kilde til skurring. kan også være en jordingssak. sjekk også bios om det er noe som må endres ved bruk av pci-lydkort kontra internt (dersom tilfelle) Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Mute AUX, phone, pc speaker, mic og whatnot. i det minste for å utelukke disse som kilde til skurring. kan også være en jordingssak. sjekk også bios om det er noe som må endres ved bruk av pci-lydkort kontra internt (dersom tilfelle) JEg fant ut hva som var feilen.. 1. BIOS 2. Det som jeg kjøpte av Komplett var ødelakt. 3. Glemte og sette hva slakt lydkort jeg skulle bruke i kontrollpanel *Blush* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå