bufodill Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nå kan du velge OS selv Dårlige menyer eller software kan ødelegge hele opplevelsen på en ellers fin mobil. Oswins Zircon Axia lar deg velge mellom fem forskjellige operativsystemer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Utrolig at ingen har lansert noe slik tidligere. Noen som vet størrelsen på denne? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 110 x 48 x 22 mm, og 120 gram. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Noen som vet når, hvordan eller hvor man får kjøpt denne telefonen i Norge? Den så feeet ut Vil kjøre linux Noen som vet noe om pris og specs? Tenker da på antall farger, cpu (sammenligned med PDaer osv.... Javaytelse også. Endret 10. april 2005 av Mixel Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 262 000 farger. piksler og størrelse stod vel i artikkelen. Vet ikke om det er europeiske leverandører på plass, men du kan jo importere selv hvis du klarer deg med engelsk Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 VELDIG bra tenkt! Latterligbra, hvis den kommer til norge, så... Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Dette ser jo artig ut det her. Når jeg først leste ingressen tenkte jeg at samme enhet hadde flere operativsystem samtidig og at man f.eks. kunne velge når man bootet telefonen, men var visst ikke slik nei. Uansett fiffig funksjon. Om alle utgavene er gjennomførte og bra, og ikke bare halvhjerta forsøk, så må jo dette være veldig spennende for de som blir forelska i utseendet eller spesifikasjonene og vil velge grensesnitt og funksjoner selv. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) 262 000 farger. piksler og størrelse stod vel i artikkelen. Vet ikke om det er europeiske leverandører på plass, men du kan jo importere selv hvis du klarer deg med engelsk Skal nok importere. Jeg foretrekker engelsk på det meste Alt jeg kjører av programvare er engelsk. Vet du ca.pris? Endret 18. april 2005 av Mixel Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 du kan prøve http://www.popularelect.com/ (vet ikke om de sender over dammen) eller ebay? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 du kan prøve http://www.popularelect.com/ (vet ikke om de sender over dammen) eller ebay? Nope. Fant ingenting på de sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg