Gå til innhold

Hvilket X850XT er det beste av disse 3?

GRendal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de tre merkene så har jeg hatt, eller har, bare PowerColor, og har ikke noe negativt å si om det.

Har derimot hørt og lest en del negativt om Club 3D så det hadde jeg nok styrt unna...

Velg det kortet med best bundle da vet du :thumbup:

Lenke til kommentar

Vet at Hightech kortene er av meget god kvalitet, har aldri hørt noe negativt om de (i motsetning til de to andre). Så det blir vel smak og behag. Du vil ikke se på et Hightech med IceQ II kjøler på da for noen lapper mer? Se HER, bare en ide... :)

Lenke til kommentar
Vet at Hightech kortene er av meget god kvalitet, har aldri hørt noe negativt om de (i motsetning til de to andre). Så det blir vel smak og behag. Du vil ikke se på et Hightech med IceQ II kjøler på da for noen lapper mer? Se HER, bare en ide... :)

det må være fra netshop ;)

og det kortet der er heller ikke på lager ;)

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Så litt på Powercolor beskrivelsen, og så en liten artig ting:

"Pixel Pipelines: 16 extreme parallel pixel pipelines "

WOW de er ekstremt parallelle WOW.

Når det kommer til Hightech sin IceQ så er det kun den vanlige som har fått påmontert en Arctic Cooler, disse kan du selv kjøpe for 180-200,- og montere selv. Ville da heller ha brukt Zalman sin VF700 CU som er mer stillegående og bygger minde. Arctic Cooler løsningen blir litt vel liten i midi kabinett, i mitt chieftec så ble den presset mot harddiskene.

EDIT: så at IceQ kortene kun var ett par hundre dyrere, det var større forskjell før hvis jeg ikke husker feil. Så da er det bedre at den kommer ferdigmontert.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Så litt på Powercolor beskrivelsen, og så en liten artig ting:

"Pixel Pipelines: 16 extreme parallel pixel pipelines "

WOW de er ekstremt parallelle WOW.

Når det kommer til Hightech sin IceQ så er det kun den vanlige som har fått påmontert en Arctic Cooler, disse kan du selv kjøpe for 180-200,- og montere selv. Ville da heller ha brukt Zalman sin VF700 CU som er mer stillegående og bygger minde. Arctic Cooler løsningen blir litt vel liten i midi kabinett, i mitt chieftec så ble den presset mot harddiskene.

EDIT: så at IceQ kortene kun var ett par hundre dyrere, det var større forskjell før hvis jeg ikke husker feil. Så da er det bedre at den kommer ferdigmontert.

de koster 600-700 mer....

men de er ikke på lager! av de som er på lager, hvilke ville dere gått for ?

Lenke til kommentar

Hei!

Har selv kjøpt Club 3D varianten av denne. Denne er det uansett ingen ting å utsette på, fordi den er "Built By ATI". Klokker godt med stock kjøler gjør den også. Anbefales :thumbup:

Club 3D benytter kort fra forskjellige produsenter og setter sin logo på greia. Når det gjelder X850XT har de valgt kjøpe rett fra ATI. (Snakket forøvrig med en hyggelig representant fra de under CBit messen) Han fortalte forøvrig at de har hatt litt kvalitetsproblemer med enkelte eldre kort, men dette er historie da de valgte å droppe den produsenten.

[Offtopic] Hvilken hærlig dag...... det er FREDAG, god helg :cool: [/Offtopic]

MVH

Kabhel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...