MadRos Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har instalert et Programm som heter SpeedFan 4.22, og jeg har en annen programm (følgte med hovedkorte) som bare viser temperatur og omdreininger. Det som er rart er at begge viser samma temperatur. Men når det kommer til omdreininger, Viser SpeedFan dobbelt så mye omdreininger!!! Hva betyr dette?! Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har instalert et Programm som heter SpeedFan 4.22, og jeg har en annen programm (følgte med hovedkorte) som bare viser temperatur og omdreininger. Det som er rart er at begge viser samma temperatur. Men når det kommer til omdreininger, Viser SpeedFan dobbelt så mye omdreininger!!! Hva betyr dette?! Kan noen hjelpe meg?? speedfan bruke ofte å være "bugga"... min speedfan viste at prosessoren var på 129 grader,, bios viste 32 :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Dette var da en utrolig gjennomtenkt topic. At du er ny er ingen unnskyldning ettersom alle brukere er forpliktet til å lese retningslinjene før de tar i bruk forumet. Faktisk burde du hatt de friskt i minne når du er så ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg