PropsAreForBoats Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hei! Jeg leste en tråd på forumet for lenge siden om tips for kjappere pc, og et av tipsene var å kalle Windows-katalogen for noe kortere, f.eks XP, som vil redusere registerfilens størrelse betraktelig. Jeg synes dette hørtes smart ut, men får ikke opp et valg der jeg kan endre navn på Window-katalogen under installasjon av XP? Noen som vet hvordan man kan gjøre dette? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det høres uhyre risikabelt ut. 1. Mange oppføringer i registeret bruker ikke "WINDOWS" som en del av filstien, men %system% eller noe. 2. Skal du installere et nytt program, kan det meget vel tenkes at dette ser etter WINDOWS-mappen. 3. Gjør du en eneste liten feil under denne prosessen, kan du antagelig glemme å starte maskinen din. Uansett må du nok enten bruke en diskett, eller logge på via en annen partisjon, for å kunne endre mappenavnet. Dette koster langt mer enn det smaker. Som å spare penger på husbygging ved å sløyfe tak, dører og vinduer. Lenke til kommentar
PropsAreForBoats Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Virker som gode poenger, tror jeg lar det være. Får håpe min 2 Raptorer i RAID 0 gjør jobben Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det er kjempelett ! Bare innstaller nlite så får du fiksa det der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå