Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

laste ned raskere på bittorrent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du laster seff ned noe lovlig nå sant...? Du vet at du seeder mens du laster ned.. seeding=upload. upload=ulovlig.

Sånn :)

Hvilken linje har du..? Hvis du har 1024, sett max upload til ca.11.

Det er det eneste du kan gjøre... resten er opp til andre enden.

Men husk, warez er fyfy

Lenke til kommentar

PSt.. åpne porter inn til din pc, så vil du også merke raskere nedlasting ;D

Tror 8818 kan være ett valg, hvis du kjører feks bitcomet.

Ellers er vel Azura en bra klient..

Endret av T_ac_S
Lenke til kommentar

Du må åpne porter og route de til ip'en til pc'en du sitter på.

Om alt er konfigurert rett så er du i aktiv modus, det vil vel egentlig si at du kan laste ned fra alle som er i aktiv og passiv modus.

Er man i passiv modus får man kun laste fra folk som er i aktiv, derav lavere nedlastings hastighet.

Noen andre som har samme router kan sikkert enkelt forklare fremgangsmåten, jeg er litt trøtt :sleep:

Edit : kan kanskje hjelpe å skifte topic til noe sånt som : åpne porte i jensen scandinavia wireless broadband router 2.. eller noe sånt

Endret av bramat
Lenke til kommentar
du laster seff ned noe lovlig nå sant...? Du vet at du seeder mens du laster ned.. seeding=upload. upload=ulovlig.

Hvilken linje har du..? Hvis du har 1024, sett max upload til ca.11.

Det er det eneste du kan gjøre... resten er opp til andre enden.

Men husk, warez er fyfy

Idiot.

Uploading er ikke ulovlig. Det er slik at selve bit torrent softwaret er heller ikke ulovlig. Det er først ulovlig når du downloader/uploader warez!

Feks World of Warcraft OpenBeta brukte Blizzard en mini bit torrent client for å få ut programet til folk. Jeg tror ikke de hadde valgt å gjøre det om det var ulovlig. Nr 2 så hadde denne tråden blitt låst om selve bit torrent tech snakk var ulovlig.

Til deg som har problemer gå hit å les eller søk på mitt navn her på forumet.

http://portforward.com/

Lenke til kommentar
Hvorfor forbinder folk alltid BitTorrent med warez?!

Utrolig irriterende. :thumbdown:

Nei si det du, en av grunnen er at BT står for 70% av warez markedet kontra andre p2p progz.

Men uansett fordel om trådstarter forteller hvor fort det går og ca hvor mange (seed/peer) du har på fila.

Du kan også prøve BitSpirit, kjekk klient :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Men husk, warez er fyfy

Det er da masse du kan laste ned over Bittorrent som er 100% lovlig både å laste ned og laste opp.

Lenke til kommentar
hallo jeh vi laste ned rasker på bittorent: har router de sier at d e det som er problemet. har en jensen scandinavia wireless broadband router 2, hva ska jeg gjøre kan noe hjelpe meg???

Hva feil får du?

NAT eller port problemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...