Viddi_boy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hallo jeh vi laste ned rasker på bittorent: har router de sier at d e det som er problemet. har en jensen scandinavia wireless broadband router 2, hva ska jeg gjøre kan noe hjelpe meg??? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 du laster seff ned noe lovlig nå sant...? Du vet at du seeder mens du laster ned.. seeding=upload. upload=ulovlig. Sånn Hvilken linje har du..? Hvis du har 1024, sett max upload til ca.11. Det er det eneste du kan gjøre... resten er opp til andre enden. Men husk, warez er fyfy Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) PSt.. åpne porter inn til din pc, så vil du også merke raskere nedlasting ;D Tror 8818 kan være ett valg, hvis du kjører feks bitcomet. Ellers er vel Azura en bra klient.. Endret 7. april 2005 av T_ac_S Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 har 764 linje Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ja, det er mye fyfy å nedlaste, men det mye lovlig å laste ned også. Veldig mye også. So enjoy, og vær trygg! Lenke til kommentar
bramat Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Du må åpne porter og route de til ip'en til pc'en du sitter på. Om alt er konfigurert rett så er du i aktiv modus, det vil vel egentlig si at du kan laste ned fra alle som er i aktiv og passiv modus. Er man i passiv modus får man kun laste fra folk som er i aktiv, derav lavere nedlastings hastighet. Noen andre som har samme router kan sikkert enkelt forklare fremgangsmåten, jeg er litt trøtt Edit : kan kanskje hjelpe å skifte topic til noe sånt som : åpne porte i jensen scandinavia wireless broadband router 2.. eller noe sånt Endret 7. april 2005 av bramat Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg bruker ABC klient.Har skrevet inn porteene på ABC og så skrevet inn de samme på routeren etterpå.Jeg bruker Port 6700-6800. På min D-link router gikk jeg inn på Firewall så Advanced for å åpne portene. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 du laster seff ned noe lovlig nå sant...? Du vet at du seeder mens du laster ned.. seeding=upload. upload=ulovlig. Sånn Hvilken linje har du..? Hvis du har 1024, sett max upload til ca.11. Det er det eneste du kan gjøre... resten er opp til andre enden. Men husk, warez er fyfy Idiot. Uploading er ikke ulovlig. Det er slik at selve bit torrent softwaret er heller ikke ulovlig. Det er først ulovlig når du downloader/uploader warez! Feks World of Warcraft OpenBeta brukte Blizzard en mini bit torrent client for å få ut programet til folk. Jeg tror ikke de hadde valgt å gjøre det om det var ulovlig. Nr 2 så hadde denne tråden blitt låst om selve bit torrent tech snakk var ulovlig. Til deg som har problemer gå hit å les eller søk på mitt navn her på forumet. http://portforward.com/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Bit Torrent er vel i seg selv ikke et ulovelig nedlastingsprogram, selv om det finnes mye "jalla" å laste ned. Så lenge det ikke kommer informasjon om hvor en kan laste ned "warez", så burde dette gå bra. Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er vel ikke pent å kalle folk idiot, selv om de kan ta feil da ;-) Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 her er en link der står det greit og kort om bittorent, åpning av porter osv.. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvorfor forbinder folk alltid BitTorrent med warez?! Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvorfor forbinder folk alltid BitTorrent med warez?!Utrolig irriterende. Nei si det du, en av grunnen er at BT står for 70% av warez markedet kontra andre p2p progz. Men uansett fordel om trådstarter forteller hvor fort det går og ca hvor mange (seed/peer) du har på fila. Du kan også prøve BitSpirit, kjekk klient Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 får det ikke til jeg Lenke til kommentar
xblast Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Om du vil ha noe hjelpe, så lønner det seg å beskrive hva du ikke får til... Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvilken linje har du..? Hvis du har 1024, sett max upload til ca.11. er ikke 11 litt stusselig visst man har ei 1024 linje? ville heller satt den på en 90-100kbs jeg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 *Hvilken linje har du..? Hvis du har 1024, sett max upload til ca.11. -er ikke 11 litt stusselig visst man har ei 1024 linje? ville heller satt den på en 90-100kbs jeg eh, du mener download ? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 du laster seff ned noe lovlig nå sant...? Du vet at du seeder mens du laster ned.. seeding=upload. upload=ulovlig. Sånn Men husk, warez er fyfy Det er da masse du kan laste ned over Bittorrent som er 100% lovlig både å laste ned og laste opp. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hallo jeh vi laste ned rasker på bittorent: har router de sier at d e det som er problemet. har en jensen scandinavia wireless broadband router 2, hva ska jeg gjøre kan noe hjelpe meg??? Hva feil får du? NAT eller port problemer? Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 får ikke til å laste ned fortere en 8 kb med 729 linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå