[email protected] Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hei Har nettopp kjøpt meg et sapphire radeon 9800pro og har noen problemer. Kortet kjører overaskende dårlig i spill som doom3, halflife2, det nyeste vampires spillet, osv. Vet ikke hvordan ikke helt sikkert hvordan kortet skal kjøre, men skulle tro at det skulle kjøre hakkfritt på det laveste av grafikk på disse spillene. Har ellers også en helt grei maskin: AMD XP 2400+ 2,0 ghz prossesor 1024 mb Twinmos PC3200 ddr. asus a7v8x-x hovedkort med støtte for 8x agp 400 watts strømforsyner (Som fulgte med et kabinett jeg kjøpte for 600 kr, kansje ikke av beste kvalitet). Er det noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Høres ut som dårlige drivere. Installert nyeste? Fjernet de gamle på korrekt måte? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ofte vil det være driverrelaterte problemer som gjør at du får lavere ytelse enn forventet når du skifter kort. Jeg ville avinstallert gamle drivere, eventuelt kjørt drivercleaner ( www.drivercleaner.com ) og så lagt inn nyeste catalyst driver fra www.ati.com eller omegadriveren fra www.omegadrivers.net. Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 er noe galt da vil jeg tro. har samme kort som deg og kjører disse spillene greit på middels grafikk har du prøvd 3d mark 05? score der? prøvd å avinstalere driverne skikkelig å legge de inn på nytt? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Har prøvd alt av nyeste drivere. Men la merke til noe på hovedkortet her om dagen: Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Har prøvd alt av nye drivere og avinstallert på korrekt måte. Men la merke til noe på hovedkortet her om dagen. Legger med et bilde som vedlegg (Er ikke av mitt hovedkort). Det jeg har markert med svart på bildet har en gulfarge på mitt hovedkort + at en del av det er svart, så lurer på om det kan ha brent seg. Har ikke denne delen med agp porten å gjøre? Lenke til kommentar
pæren Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det jeg har markert med svart på bildet har en gulfarge på mitt hovedkort + at en del av det er svart, så lurer på om det kan ha brent seg. Har ikke denne delen med agp porten å gjøre? Det du har markert på bildet er chipset kjøleren på et gammelt pentiumII eller pentium3 hovedkort... Tviler på at det er dette som er galt... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det er kjøleren til nordsiden på hovedkortet, og hvis den hadde vært svidd ville PC'n neppe ha fungert i det hele tatt. Prøv gjerne å ta den av og kontroller den, bare for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 ok. Var nok av feil type hovedkort jeg tok der. Men her er et socket A hovedkort noe all av det jeg bruker. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hvilken oppløsning kjører du HL2 i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå