El Matador Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Spilte fotball med min en gang. Med mobilen selvfølgelig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Den første mobilen min fikk ett ublidt møte med en spade. Kjøpte ny noen dager etterpå.. Lenke til kommentar
total Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Mistet den i fiskesuppen mens jeg spiste middag og snakket med en kamerat. Heldigvis var fiskesuppen tykktflytende, og jeg var rask med å hente den opp og tørke av den.. Personen jeg snakket med var der enda, og lurte på hva som skjedde.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg snakket med eks-en i en relativt fin 3330. Plutselig sa hun noe som provoserte og så knuste jeg mobilen i bordet. Hele displayet ble svart og slo sprekker, mens knappene og diverse andre deler fløy omkring. Jeg fortsatte samtalen til den sluttet og knuste så mobilen ytterlig. En liten add-on til den historien: For tre dager siden kjørte jeg med min nåværende kjæreste i bilen på motorveien. Så begynte vi og krangle og det kokte over for meg. Jeg la ut et slag mot instrumentene og endte opp med å knuse stereoanlegget. Edit: Var jeg som kjørte. Endret 9. april 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 wh1te: Skremmer du ikke dine kvinner på den måten? :!: temperament har du ivertfall! Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 det verste som har skjedd min mobil (og som skjer enda fra tid til annen) er at den av og til blir besatt av onde ånder som sender ut teite sms midt på natten til folk den ikke burde sende til.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 jeg mista min kjære nokia 3330 i colaglasset mitt en gang, så jeg vaska den i vann å stappa den i mikroen bittelitt å stakk på elkjøp å sa att det sa pang når jeg lada den, og jeg fikk ny telefon... jaja vet det var litt dårlig gjort, men lite med penger og avhengig av telefon skalla sund skjermen på en 3310 en gang, jeg ble litt sint da den klikka så det ble liksom bare en reaksjon att jeg skulle skalle til telefonen, og så var skjermen ødelagt. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Da jeg kastet Nokia 3210'en min vegg i mellom, også funket den etter. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Verste må være min 3200 som falt ut av lomma og ned i en bøtte med fiskeslo Har gjort akkurat det samme. finfin følelse det Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hadde en samsung s-100 (sånn flippgreie m/ antenne og hele pakken). Trynte på sykkel og knakk flippgreia, knuste begge skjermene, knakk antennen, mistet alle kanppen osv. osv. Den fungerte ikke etterpå hvis none lurer Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg plompa uti med mobilen i lomma på hytta en gang. Den likte ikke saltvann desverre Lenke til kommentar
paroa Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 da jeg knuste skjermen på min 3310, den tålte ikke et hardt slag mot en jernstang.. Men alt annet tålte den pøh! den tålte ikke gevær skudd engang Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) - Badet i sjøen med min 3310. - Vasket min 3310 i vaskemaskinen. - Mistet min 3310 ut av lommen mens jeg syklet, og så kjørte kameraten min over den. Funker fremdeles. Endret 10. april 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
paroa Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 - Skøyt på skjermen til 3310 med gevær... gikk til helvette -Blei sur og delte mobilen i 2 med endel skudd -den havna i søppla etter det... Bare så det er sagt; den tålte ingen av tingenen... Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 - Badet med tlf (den overlevde faktisk) Hadde en litt uheldig uke forrige vinter da jeg skulle rygge ut fra innkjørselen til huset da jeg satt meg fast. Uten at jeg la merke til det må tlf har falt ut av lomma mi (hadde pratet i tlf 10sek før dette skjedde, så visste at den lå i lomma). Så opp i all snømåkinga må jeg ha brøytet vekk tlf for den fant jeg ALDRI igjen. bare noen få dager seinere, hadde kjøpt en s55. Tlf lå oppå forsterkeren min når den ringte. Siden vibreringa var på, vibrerte den seg på utsiden av forsterkeren og falt opp i et 0.5 glass med vann.. I mellomtiden hadde jeg vært nede for å hente meg mer mat og når jeg satt meg ned for å ta en slurk så så jeg at tlf lå oppe i glasset. hehe. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Da Bjartmar, ilderen min, pissa på den gode gamle 7110en... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Da Bjartmar, ilderen min, pissa på den gode gamle 7110en... Haha, så utrolig tilfeldig. Bruttern lånte 7110'en min, han har også ildere, og en av de pisset på mobilen min også. Fikk ny da... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Min gamle 3310 havna på en merkelig måte i dusjen etter gymmen... Den funka fint etterpå... dessverre... Senere ble den stjælt i en gymtime, og jeg så den aldri igjen... heldigvis... Eneste som var dumt var at jeg hadde en del cash på kortet, og alle kontaktene som forsvant... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Broren min var ute og syklet med siemensen min for en del år siden. I en lang, fin bakke holdt han rundt 40 med sykkelen og begynte å skrive melding. Mobilen havna i asfalten og gikk i mange fine biter. Men den funket i lang tid etterpå. En annen havna i sjøen (ikke pga. meg). Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Mange som er uheldige med mobilen(e) sine ja......Likte den med at en ilder hadde pissa på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå