Gå til innhold

Hva er det verste som har skjedd med din mobil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mistet den i fiskesuppen mens jeg spiste middag og snakket med en kamerat. Heldigvis var fiskesuppen tykktflytende, og jeg var rask med å hente den opp og tørke av den.. Personen jeg snakket med var der enda, og lurte på hva som skjedde.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg snakket med eks-en i en relativt fin 3330. Plutselig sa hun noe som provoserte og så knuste jeg mobilen i bordet. Hele displayet ble svart og slo sprekker, mens knappene og diverse andre deler fløy omkring. Jeg fortsatte samtalen til den sluttet og knuste så mobilen ytterlig.

En liten add-on til den historien: For tre dager siden kjørte jeg med min nåværende kjæreste i bilen på motorveien. Så begynte vi og krangle og det kokte over for meg. Jeg la ut et slag mot instrumentene og endte opp med å knuse stereoanlegget.

Edit: Var jeg som kjørte.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

jeg mista min kjære nokia 3330 i colaglasset mitt en gang, så jeg vaska den i vann å stappa den i mikroen bittelitt å stakk på elkjøp å sa att det sa pang når jeg lada den, og jeg fikk ny telefon... jaja vet det var litt dårlig gjort, men lite med penger og avhengig av telefon :p

skalla sund skjermen på en 3310 en gang, jeg ble litt sint da den klikka så det ble liksom bare en reaksjon att jeg skulle skalle til telefonen, og så var skjermen ødelagt.

Lenke til kommentar

- Badet med tlf (den overlevde faktisk)

Hadde en litt uheldig uke forrige vinter da jeg skulle rygge ut fra innkjørselen til huset da jeg satt meg fast. Uten at jeg la merke til det må tlf har falt ut av lomma mi (hadde pratet i tlf 10sek før dette skjedde, så visste at den lå i lomma). Så opp i all snømåkinga må jeg ha brøytet vekk tlf for den fant jeg ALDRI igjen.

bare noen få dager seinere, hadde kjøpt en s55. Tlf lå oppå forsterkeren min når den ringte. Siden vibreringa var på, vibrerte den seg på utsiden av forsterkeren og falt opp i et 0.5 glass med vann.. I mellomtiden hadde jeg vært nede for å hente meg mer mat og når jeg satt meg ned for å ta en slurk så så jeg at tlf lå oppe i glasset. hehe.

Lenke til kommentar

Min gamle 3310 havna på en merkelig måte i dusjen etter gymmen... Den funka fint etterpå... dessverre...

Senere ble den stjælt i en gymtime, og jeg så den aldri igjen... heldigvis... Eneste som var dumt var at jeg hadde en del cash på kortet, og alle kontaktene som forsvant...

Lenke til kommentar

Broren min var ute og syklet med siemensen min for en del år siden. I en lang, fin bakke holdt han rundt 40 med sykkelen og begynte å skrive melding. Mobilen havna i asfalten og gikk i mange fine biter. Men den funket i lang tid etterpå.

En annen havna i sjøen (ikke pga. meg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...