Vaffel89 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Som topic sier: Hva er rett og slett det verste som har skjedd med din mobil/pda? Ps: ja denne tråden er inspirert av "Hva er det verste som har skjedd med din data?" eller noe lignende LINK!!!! Edit: La til link Endret 7. april 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) da jeg knuste skjermen på min 3310, den tålte ikke et hardt slag mot en jernstang.. Men alt annet tålte den Endret 7. april 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Mistet den fra lommen. Endret 7. april 2005 av arian Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) da jeg tok av dekselet og tok ut halvparten (metalplater og display) av det som var inni på min siemens C55, men det mangler noen deler inni, som jeg mista. Den har åsså blitt skutt på med luftgevær, noe som bare førte til sprekker her og der. telefonen funker den dag i dag. (bruker den enda) Endret 16. april 2005 av [SifO] Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Route 66, mista min kjære Ericsson 337 i toaletten. Måtte nesten gråte litt da Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 En telletråd som ikke fører til mye konstruktivt eller faglig. Flyttes til Off-Topic. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tivoli i fylla med en 3310, resulterte i most skjerm, da en kamerat fant ut at det var et sjakktrekk å ta med ei flaske i karusellen. Den havna mellom mobilen i lomma mi, og veggen på karusellen.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Pælma en siemens c45 rundt omkring i de glade elkjøp-forsikrings-dager () men den ble aldri ødelagt av det. Ene leds'en på skjermen gikk i stykker en gang, og da var det snakk om kast fra andreetasjer på hus og rett i asfalten. Den telefonen var virkelig solid. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Verste som har skjedd med min mobil? Jeg ble sint. Endret 7. april 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tror det må ha vært da jeg sleika den. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kastet den i bakken i sinne så den for i mange forskjellige biter.... greide da å sette den sammen igjen da. Den funket også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Min Sony Ericsson T610 har vært med på mye rart. Første gangen den virkelig fikk kjørt seg var de en venninne kom løpende mot meg i full fart. Mobilen lå i vesken (som var åpen). I det hun kommer frem så dytter hun til vesken og mobilen regelrett flyr ut på brosteinene. Den falt litt fra hverandre, men fungerte etter at jeg puttet den sammen igjen. Ellers så har den falt ned på steinfliser fra vaskemaskinen noen ganger.. og fra datapulten min ned på steinfliser.. og en gang fra hattehyllen og ned på steinfliser. Virker enda.. men ser litt herpet ut Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Mista min 3650 i do. Mamma hadde visst aldri sett noen stikke hånda så fort ned i dass Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hehe.. Ei vennine av meg mista den nedi et heste-vann. Det har ikkje skjedd noe spesiellt med "min" mobil. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Verste må være min 3200 som falt ut av lomma og ned i en bøtte med fiskeslo Lenke til kommentar
RIP Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Min siemens fant ut at høytaleren ikke trengte å fungere hele tiden, så på en fest ble jeg sur på den og surere på en annen person og kasta den etter han alt jeg kunne. Men jeg bomma og traff veggen bak han, fant aldri hele mobilen igjen :\ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 sto å fiska da jeg skulle kaste alt jeg hadde ut mot noen vak i vannet....jeg tar i som en helt,noe som resulterer i at mobilen min spretter ut av lomma og ned i vannet.... heldigvis var det ferskvann,og den funka som bare det etter noen timer i sola Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Var vel gangen jeg hugga ved og bøyde meg ned for å sette opp en kubbe, så sklei moben utta lomma mi. I det jeg sku slå til så kom det en fyr og sa "Hei" og da bomma jeg på kubben og traff moblin Også den gangen en venn av meg, Jørn bada så bad han meg stappe klærna hans i sekken min pga han var jo blaut. Så jeg tok klærna og løfta det opp..Og der datt den splitter nye mobilen med over 1k sms'er lagret og mange ringetoner rett ned i skjøen. Jørn hoppa utti FØR mobben traff overflaten av vannet...Den kunne ikke reddest Endret 8. april 2005 av AvaloN - TLW Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Mista den i slalombakken.. Min gamle og trofaste Nokia 5210.. Utrolig nok fikk jeg den tilbake dagen etter. Karn som kjører prepareringsmaskina fant den. Skrikendte rødt deksel i hvor snø var vist ikke så vanskelig å se Aha.. Kom på da jeg kjørte over min 3510 med mopeden Endret 9. april 2005 av M4rTiN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå