Gå til innhold

Hva er det verste som har skjedd med din mobil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da jeg tok av dekselet og tok ut halvparten (metalplater og display) av det som var inni på min siemens C55, men det mangler noen deler inni, som jeg mista. :p Den har åsså blitt skutt på med luftgevær, noe som bare førte til sprekker her og der.

telefonen funker den dag i dag. (bruker den enda)

Endret av [SifO]
Lenke til kommentar

Pælma en siemens c45 rundt omkring i de glade elkjøp-forsikrings-dager (:D) men den ble aldri ødelagt av det. Ene leds'en på skjermen gikk i stykker en gang, og da var det snakk om kast fra andreetasjer på hus og rett i asfalten. Den telefonen var virkelig solid.

Lenke til kommentar

Min Sony Ericsson T610 har vært med på mye rart. Første gangen den virkelig fikk kjørt seg var de en venninne kom løpende mot meg i full fart. Mobilen lå i vesken (som var åpen). I det hun kommer frem så dytter hun til vesken og mobilen regelrett flyr ut på brosteinene. Den falt litt fra hverandre, men fungerte etter at jeg puttet den sammen igjen.

Ellers så har den falt ned på steinfliser fra vaskemaskinen noen ganger.. og fra datapulten min ned på steinfliser.. og en gang fra hattehyllen og ned på steinfliser. Virker enda.. men ser litt herpet ut :p

Lenke til kommentar

Min siemens fant ut at høytaleren ikke trengte å fungere hele tiden, så på en fest ble jeg sur på den og surere på en annen person og kasta den etter han alt jeg kunne. Men jeg bomma og traff veggen bak han, fant aldri hele mobilen igjen :\

Lenke til kommentar

Var vel gangen jeg hugga ved og bøyde meg ned for å sette opp en kubbe, så sklei moben utta lomma mi. I det jeg sku slå til så kom det en fyr og sa "Hei" og da bomma jeg på kubben og traff moblin :p:w00t:

Også den gangen en venn av meg, Jørn bada så bad han meg stappe klærna hans i sekken min pga han var jo blaut. Så jeg tok klærna og løfta det opp..Og der datt den splitter nye mobilen med over 1k sms'er lagret og mange ringetoner rett ned i skjøen.

Jørn hoppa utti FØR mobben traff overflaten av vannet...Den kunne ikke reddest :(

Endret av AvaloN - TLW
Lenke til kommentar

Mista den i slalombakken.. Min gamle og trofaste Nokia 5210..

Utrolig nok fikk jeg den tilbake dagen etter. Karn som kjører prepareringsmaskina fant den. Skrikendte rødt deksel i hvor snø var vist ikke så vanskelig å se :p

Aha.. Kom på da jeg kjørte over min 3510 med mopeden :p

Endret av M4rTiN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...