obese Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Video inn og ut funker ikke. Har oppdatert og testa alle versjoner og funnet ut at det må være noe med tilkoblingen min eller innstillinger på nettverket. Jeg husker vagt at det er en kontroller eller noe lignende som styrer video inn og ut og at det ble nevnt av en admin for mange år siden at det ikke funket på et gitt nettverk, at det var sperret eller noe sånt. Jeg lurer på om det kan være problemet, siden webkameraet fungerer ellers utmerket osvosv. Noen tips? Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Skal ikke se vekk fra at det er firewall/NAT som forhindrer dette... Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg sitter bak firewall og NAT. Streamen blir jæææævla treg, men det kommer iaffal bilder. Er så utrolig irriterende at det ikke kan fikses. Håper noen beviser meg feil på dette her. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Fjerner du ikke firewall og Nat og prøver da? Lenke til kommentar
obese Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 ingen firewall og jeg aner ikke hva nat er det må være noe annet det kan være Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Flyttes til programvare->nett-tjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå