Kriwin Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Halo i luken:P Skal bestille et nytt kabinett her snart og trenger plass og luft i det:P Så jeg lurte på ossen kabinett jeg skal bruke? Jeg har hørt at lian li er et veeeeldig bra kabinett men jeg syns ikke utsene er så veldig bra. Men jeg har tengt på dette da Armor Er det bra? Eller er det litt for fjortis aktig? Takker for svar.. Kristian Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Tja, det ser jo ikke så verst ut. Det viktigste er jo at du liker det selv, er jo du som skal se på det hver dag Personlig falt jeg for Tsunami, og har det i dag. kjempe kabinett. Endret 7. april 2005 av Merathio Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Det var da ikke så værst det da! Er det god plass i den? Ossen er det med lufting, er det plass til 12cm vifter i den? Kjekt å vite Kristian Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det var da ikke så værst det da!Er det god plass i den? Ossen er det med lufting, er det plass til 12cm vifter i den? Kjekt å vite Kristian Plass til 6 harddisker, 4 cd drev og diskettstasjon. Kabinettet leveres med 2x120mm vifter (en front, en bak) + en 92mm i døren, så luftinga er veldig bra. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Næmen det hørtes bra ut! Noe å tenke over må jeg si. Kristian Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hva med dette? Plass til 11 x 5.25 enheter eller, 9 x 3.5 og 2 x 5.25. 3stk 120x120 vifter i front, en 80x80 i toppen, og døren og evnt 2stk bak om en bare har en psu. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Dæggern den var kjølig du:P Det er faktisk en jeg har hatt i bakhuet lenge det! Kristian Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Mye av Lian li er kjekt, også foretrekker jeg chieftech noise controller. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Personlig liker jeg dette Yeong Yang serverkabinettet, ekstremt stor plass, og enorme moddemuligheter Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Gå for CM Stacker! Du kommer ikke til å angre. Jeg var ute etter god plass, og god kjøling som deg, og tok sjansen på å kjøpe dette kabinettet ettersom jeg har hørt MYE positivt om det! Kjølingen er veldig bra. Faktisk så bra at om jeg tar av sidedøren så blir det varmere (!) med en romtemperatur på rundt 19-20 grader... Og om du ikke liker utseendet på det, eller det ser for kjedelig ut, så kjøper du bare sidedør med plexi til det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå