tørrfisk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg klarer ikke å få fjernet det gule gugget som sitter på GPU'en på mitt 6800 Har prøvd med kondensfjerner og q-tips. Er det bare å skrape i vei? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Står at kondensfjernern innneholder 70-100 prosent propanol. Er det det samme som isopropanol? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 om den er teiplignende er det bare til og finne fram et bankkort elens og skrape det bort, deretter bruker du løsemiddel for og få bort restene. om den er vanlig kan du vel gjøre det samme Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg klarer ikke å få fjernet det gule gugget som sitter på GPU'en på mitt 6800 Har prøvd med kondensfjerner og q-tips. Er det bare å skrape i vei? Har du testa med slik spray som (vi) fjerner klister under skiene? Eller noe lignende som sitron og salt for de som følger med på to engelske kjerringer på TVN . . . Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Står at kondensfjernern innneholder 70-100 prosent propanol.Er det det samme som isopropanol? Svarte litt kjapt Isopropanol og kondensfjerner er omtrent det samme, prøv å skrap litt forsiktig først du. Slik som nevt i posten over her. Lenke til kommentar
herpel Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Mitt gainward 6800 gt kort var overlasset med goop.. da jeg tok bort kjøleren lå det nesten en hel tube under der. Sikkert derfor kortet ble så sabla varmt! Det var goop rundt hele kjernen og tett inntil kjernen er det små rektangler festet. Hva de er vet jeg ikke? Transistorer? Motstander? Uansett så var det et helvete å få bort, brukte sikekrt 50 qtips og en desiliter kondensfjerner, men etter hvert gikk det. Kondensfjerneren løser opp goop'en, men du må passe på å ikke bruke en q-tips for lenge, for da blir den så full av goop at du kliner det mer utover enn å ta det opp. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) rødsprit er sikkert noe du har liggende ... funka bra hos meg... Endret 10. april 2005 av klikko Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 rødsprit er sikkert noe du har liggende ... funka bra hos meg... Rødsprit legger igjen fettflekker... Bruk isopropanol og GOD tid så går det Herr Brun Lenke til kommentar
klikko Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 rødsprit er sikkert noe du har liggende ... funka bra hos meg... Rødsprit legger igjen fettflekker... Bruk isopropanol og GOD tid så går det Herr Brun fettflekker? rødsprit kan legge igjen en liten "hinne" som er litt rød... har jeg hørt da.. men har aldri sett det selv.. vil ihvertfall ikke ha noe å si da... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Rødsprit legger IKKE igjen fettflekker, eller andre flekker. Det fordamper fort. Derfor er det genialt. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Rødsprit fjerner vel fettflekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå