a_tomren Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har nettop kjøpt meg harddisk og DVD-brenner. Det jeg trenger er: HK,RAM,GPU,CPU. Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hva med denne PC'en? Jeg har fått med meg at der er omtrent det beste tilbudet du får av skjermkort nå! Og CPU'en er helt ok, skal klokke! Har hørt dem er syke på overklokking og kjøling! Hovedkort og RAM er jeg litt usikker på, men har hørt mye godt om det hovedkortet jeg valgte ut der, eneste jeg trenger å skifte ut er chipsett vifta! Gi meg tilbakemeldinger vist du kan:) Takker for all hjelp. Mvh. Alexander Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) DFI-hovedkortet er vel omtrent det beste for klokking no og skal du klokke kan du jo gå for bh-5 rammen som legges ut no med 3.6v fra DFI nforce4 ultra så skulle det gå langt.. av erfaring kan det være lurt med en 3200+ også for å få 10x multiplier... EDIT: bh-5 brikkene er jo billige også sparer litt der Endret 7. april 2005 av Corwin Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hva er BH-5 RAM? Legger meg nå så god natt, men bare skriv vist du har lyst Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 skal du overklokke maskinen? isåfall så syns jeg du burde satse på bh-5 ram'n ja, gir visst mye ytelse for penga. (bh-5 er en viss type ram fra twinmos) visst du ikke bryr deg noe særlig om overklokking kan jeg anbefale denne corsair value pakken. 1gb ram til tusenlappen. har selv to av disse pakkene sittende i min maskin å de er knall. ellers så ser oppsettet til a_tomren veldig bra ut. vil du bruke mer penger kan du gå opp til en 3200+ eller maks 3500+ på prosessor (ikke høyere en det, det er ikke verdt prisen) vil du bruke mindre penger kan du gå ned til et 6600gt skjermkort. de ligger rundt 1500-1600,- regner med du skal bruke pc'n til spilling forresten? visst ikke trenger du ikke så bra skjermkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå