weliiiss3245 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg har et 8 år gammelt kabinett: Det står på kabinettet at formtypen er tower-atx. Vill dette kabinettet passe til et vanlig hovedkort med formtype atx? Her er bilde av kabinettet med hovedkort. Endret 7. april 2005 av kristoffer88 Lenke til kommentar
monstar Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Du kan jo prøve?, forresten skift navn på topic. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Vil tro nei.. Funker ihvertfall ikke på mitt gamle kabinett! Er jo som sagt før bare å prøve da vettu. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ville ikke bannet på at det passer nei, men det skader da ikke å prøve! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det kan passe, ser rimelig greit ut, men du må nok ut med Dremelen eller noe sånn tror jeg. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Det skal nok gå fint ja. Siden det er et ATX-kabinett skal ATX-hovedkort passe fint. Men hvis du bruker et nyere kort vil nok ikke det øverste PCI/AGP hullet være i bruk. EDIT: Nyere ATX-kort passer fint i mitt 7-8 år gamle AOpen. Endret 7. april 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå