Ksungam Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Bare lurte på hvor mange Dragonball episoder det var? Altså ikke Dragonball Z eller no slikt men de aller første hvor han er liten og har hale Holder på å laste 1-13 nå og lurte på om dette var alle... PS! Om Dragonball ikke er gratis slik som Naruto må jeg bare beklage og be om å få tråden stengt, men jeg trodde de fleste sånne anime serier var gratis jeg... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Anime : Dragon Ball (1986) Det er totalt 153 episoder av denne serien.. (Handler om Gokuu..) så da har du endel å se på.. Hvis du lurer på noe om de andre seriene så er det bare å søke.. på f.eks AnimeNFO Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Anime : Dragon Ball (1986) Det er totalt 153 episoder av denne serien.. (Handler om Gokuu..) så da har du endel å se på.. Hvis du lurer på noe om de andre seriene så er det bare å søke.. på f.eks AnimeNFO oj, takk visste ikke det var så mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå