Chess Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Chess-aksjen ble lagt ut på unotert-listen i dag, og kan følges på bors.nettavisen.no Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ehm.. ikke for å være useriøs eller frekk eller no, men hva betyr det forno og hvilken nytte har jeg av det? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Men det betyr vel at Chess-aksjer er til salgs, vel? Lenke til kommentar
_Chess_ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Tror nok det, tror det er en ganske god investering. Chess begynner å bli populært siden det er så knallbra! Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Spør igjen jeg....som jeg har gjort i flere tråder her.... Hvem i all verden er du....representerer du, "chess", med all hyllningen du gjør til chess.... Forsåvidt greit det. Men du kaster bare frem påstander enkelte steder/tråder, om andre mobilselskap (Jfr Mobyson i en annen tråd her).... og kommer ikke med noen begrunnelse, dokumentasjon, henvisning, eller lignende. Det er ikke seriøst.... Lenke til kommentar
_Chess_ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Spør igjen jeg....som jeg har gjort i flere tråder her....Hvem i all verden er du....representerer du, "chess", med all hyllningen du gjør til chess.... Forsåvidt greit det. Men du kaster bare frem påstander enkelte steder/tråder, om andre mobilselskap (Jfr Mobyson i en annen tråd her).... og kommer ikke med noen begrunnelse, dokumentasjon, henvisning, eller lignende. Det er ikke seriøst.... Jeg representerer ikke Chess nei, men dette er en tråd som jeg har like rett som deg å si mine meninger i. Hva vil du ha begrunnelse i? Jeg sa at å investere aksjer i Chess, er en god investering fordi selskapet begynner å bli populært nå...Ekke det god nok begrunnelse for deg? Jeg har min rett til å representere hvem jeg vil uansett din fi**e Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Så seriøs var du altså "Chess". Det ante meg faktisk. Siste setningen din, (innlegget lenger opp) sier meg, at du ikke trenger flere kommentarer. Men hvor er brukermodurator da? Endret 17. april 2005 av rag-fo Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Bruker _chess_ sine fine utsagn har blitt belønna med ein advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå